piątek, 30 października 2015

[EXCLUSIVE VIDEO] Halloweenowa Lista Clary Fray + Grafik

Na oficjalnej stronie serialu pojawił się filmik przestawiający Halloweenową listę naszej głównej bohaterki Clary.

Więcej w linku: klik


Ps. Przepraszam za moją ostatnią nieobecność, ale szkoła zajmuje dużo czasu, plus ostatnio nie za wiele się dzieje w świecie Nocnych Łowców. Jednak wracam do działania i oto przedstawiam wam mój grafik. 



 Sobota - Zdjęcia z Planu
Niedziela - Co słychać U Gwiazd
Poniedziałek - 30 Weeks Challenge
Wtorek - 
Środa -
Czwartek - To Warto Zobaczyć
Piątek - Luźny Piątek 


Tam gdzie nic nie napisałam będą się pojawiać co luźne notki, lub nic w zależności, czy coś znajdę. Na sobotę zaplanowałam dalsze części Zdjęć z Planu, będzie to prowadzone na takiej samej zasadzie jak dotychczas. We wtorki pojawi się seria Co Słychać U Gwiazd, z której pojawiła się już jedna notka pod inną nazwą. Tak w skrócie będę podsumowywać co działo się ostatnio u danej gwiazdy. W jednym tygodniu jedna gwiazda. W poniedziałki rozpocznę serię 30 Weeks Challenge, znacie to pewnie pod postacią 30 Days Challenge, ale stwierdziłam, że w ten sposób nasza zabawa potrwa dłużej. W czwartki będę dodawała serię Do Przeczytania w której będę zawierać ciekawe książki do przeczytania (bo serial jest w końcu na podstawie książek), gadżety związane z serialem, czy książką i filmy. Czyli taka seria dla osób które nudzą się wieczorami i chciałyby sobie umilić czas. Zaś w piątki będzie się pojawiać luźna notka z jakimiś grami i informacjami. Tej serii mam tylko zarys, szczegóły jeszcze opracuje, mogę wam tylko powiedzieć, że będziecie mogli wykazać się tutaj swoją aktywnością.

Ode mnie to tyle, życzę miłego weekendu i do zobaczenia w następnej notce.

4 komentarze:

  1. Hej. Po pierwsze, niezły blog, podoba mi się :) A druga sprawa: podobno niedługo ma się odbyć koncert Jamie'go w Polsce. Orientuje się ktoś może gdzie, kiedy i w mniej więcej jakiej cenie są/będą bilety? I czy to w ogóle prawdziwa informacja :P Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nasz blog ci się podoba, co do koncertu Jamiego, przeszukałam różne strony i jedyna na jakiej znalazłam wzmianki o jego trasie koncertowej pokazuje, iż nie obejmuje ona Polski,

      Usuń
    2. Szkoda, jak zwykle dobrzy artyści nas omijają :( Dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
    3. Nie ma za co, niestety czasem tak bywa, ale może kiedyś pokusi się, by odwiedzić Polskę :)

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic