niedziela, 8 listopada 2015

Muzyka z Shadowhunters!

Mi strasznie się spodobała muzyka, jakiej użyli na przykład w pierwszym zwiastunie i klipie z pierwszego odcinka :)) Wielu może nie znać tytułów tych utworów, dlatego postanowiłam zrobić post, w którym je opublikuję :*


Piosenka z 1 zwiastuna: Diplo - Revolution


Piosenka z PIERWSZEGO klipu pierwszego odcinka: Ruelle - Monsters


Piosenka z DRUGIEGO klipu pierwszego odcinka: The Prototypes - Redose


Piosenka z drugiego zwiastuna: Blues Saraceno - Run on


Piosenka z promo: Extreme Music - Bring Me Back To Life

Mam nadzieję, że post wam się podobał i piosenki też :) Piszcie w komentarzach co o nich sądzicie i która jest wasza ulubiona! :*

3 komentarze:

  1. Dzięki znalazłam tytuł tej piosenki!Chodziła mi ona po głowie przez kilka dni.Bardzo mi się ten twój post przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIEKS wielkie... MONSTERS nuta rozwala mi umysl :) megaaaaa dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam tytułu z 3 sezonu 10 odcinka taka smutna

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic