czwartek, 19 listopada 2015

Zdjęcia z Planu cz.10

Na początek chciałabym was przeprosić za ostatni brak postów ode mnie, jestem w liceum i mimo, iż chciałabym powiedzieć, że tak nie jest mamy od groma nauki. Prace klasowe z historii co dwa tygodnie, lektura za lekturą, i inne przedmioty, praktycznie cały czas mam sprawdziany, a kiedy ich nie mam odsypiam zarwane noce. Także posty ode mnie nie będą tak częste jak kiedyś, ale wierze, że reszta dziewczyn sprawi, że na blogu nie będziecie się nudzić. A teraz przejdźmy do notki ;)

 Nasze dwie gwiazdy *.*



 Kto chciałby mieć coś takiego u siebie?

 To już chyba widzieliście :)

 Izzy i Clary :D

 Nie daleko pada jabłko od jabłoni

 Panny Fray na planie :D

 Oj, Dominic chyba sobie nagrabił

 Malec perfekcyjny <3

Parabatai *.*

Nie możecie się już doczekać serialu? Ja przyznam, że przez tą naukę ostatnio nie myślałam za bardzo o tym, ale jak teraz wyszukiwałam te zdjęcia to czuję, że ten serial będzie super i czekam na niego z niecierpliwością. A jak z wami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic