piątek, 11 grudnia 2015

[QUIZ] Jaki jest twoje ulubione miejsce w Shadow World?

Więc, powiedzmy, że nie jesteś Przyziemny! Dzięki temu quizu dowiesz się z Świata Cieni twoje ulubione miejsce na podstawie twoich odpowiedzi aby te 9 prostych pytań. Wypróbuj nas!

                                                                   LINK-DO-QUIZU


1. Jaka pierwsza rzecz przychodzi Ci do głowy każdego ranka?
(od lewej)
 1. Jestem spragniony
 2. Jestem głodny
 3. Skąd ta runa pochodzi?
 4. Brokat! Muszę błyszczeć! ;3

2. Jakie jest twoje ulubione święto?
(od lewej)
 1.  Halloween jest całkiem fajne. Dostaje wtedy duuużo cukierków
 2. Lubię Święto Dziękczynienia. Pomimo, że nie ma dużo indyka dla mnie
 3. Kocham odpusty. Jest wtedy tak kolorowo i zabawnie!
 4. Super urodziny!

3. Jaki jest twój znak zodiaku?
(od lewej)
 1. Jak ogień jestem żywy i namiętny: Baran, Lew albo Strzelec.
 2. Jak ziemia jestem uziemiony i zamyślony: Byk, Panna albo Koziorożec.
 3. Jak powietrze jestem nieprzewidywalny i wolny: Bliźnięta, Waga albo Wodnik.
 4. Jak woda jestem skomplikowany i tajemniczy: Rak, Skorpion albo Ryby.

4. Jak wolisz podróżować w Świecie Cieni?
(od lewej)
 1. Motocykl. Naturalnie.
 2. Jestem super szybka w spacerach... i zimno mi nie przeszkadza ;)
 3. Mogę biec kilometrami. Przecież 4 łapy są lepsze od 2 nóg.
 4. Ja zawsze podróżuje portalem! Nigdy nie zadowolę się metrem, to nie dla mnie!

5. Wybierz kolor
(od lewej)
 1. Czerwony, szkarłatny czerwony.
 2. Czarny, od 1234 roku :D
 3. Żółty, kolor księżyca
 4. Fioletowy, kolor królewski

6. Co zamawiasz w restauracji?
(od lewej)
 1. Idę prosto do listy koktajli. Kocham Bloody Mary.
 2. Zamawiam stek. Niebieski.
 3. Naleśniki kokosowe. Pyszne!
 4. Wolę zorganizować własną kolacje. Im więcej tym lepiej!

7. Twój ulubiony typ sportu?
(od lewej)
 1. Wytrawne polowanie jest jedynym sportem, który znam.
 2. Czy oglądanie "Mundies" ich życia codziennego liczy się?
 3. Piłka nożna! Sport kontaktowy! Zespół!
 4. Hokej na lodzie. Jestem kryty w takim typie sportu

8. Twój ulubiony typ pogody?
(od lewej)
 1. Lubię czuć słońce na swojej twarzy.
 2. Lubię widowisko grzmotu i pioruna.
 3. Lubię pozostawiać ślady w śniegu.
 4. Lubię skryć siebie mgłą.

9.Ulubiony gatunek książki?
(od lewej)
 1. Lubię horrory, coś, co naprawdę może dostać się "w zęby" (? XD)
 2. Komedia. Lubię coś, co sprawia, że ryczę ze śmiechu.
 3. Kocham fantazję i przygodę, to jest całkiem dużo na moje życie
 4. Sssshhh, nie mówić nikomu, ale ja lubimy nowelę o miłości. Jestem cichym romantykiem.

Ja jestem Nocną Łowczynią :) A wy? Pochwalcie się w komentarzach ;)


~Wero Nika


1 komentarz:

  1. <3


    You are a Shadowhunter and always have been...you just didn't know it!



    You thought you were great at figuring out puzzles and yet an entire part of your life was hidden away. You're totally making up for lost time though and are now a kick ass warrior. You are fierce, loyal and brave. Brains, brawn and beauty? Yup, you've got them all covered!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic