środa, 13 kwietnia 2016

15 najlepszych wymówek Maleca, aby się widywać

"Och, moja magia jest silniejsza!" - "Och, Magnus jest jedyną osobą, która może wyśledzić Valentine'a!" To oczywiste, że są to jedynie powody, dzięki którym Alec i Magnus mogą się widywać.
Zapraszam do rozwinięcia.

1. "Magnus może mieć informacje na temat Valentine'a albo sposobu obudzenia Jocelyn." 
[Niezła próba, Alec.]

2. "Patrzę na półnagiego Aleca ze względu na pracę!" 
[Nie mogłeś pożyczyć steli, kiedy był w pełni ubrany?]

3. "Chcę jedynie wydobyć informacje z Magnusa na temat Valentine'a." 
[Alec, to całkiem jasne, że po prostu chcesz spotkać Magnusa po obejrzeniu tych wszystkich jego zdjęć.]

4. "Muszę dostać się na imprezę Aleca, by pomóc Clary otworzyć portal!" 
[Hmm... patrząc z miłością na Aleca w ramach tego planu?]

5. "Muszę przerwać ten ślub, ponieważ chcę przekazać im kilka ważnych informacji na temat Białej Księgi." 
[Och Magnus, nie musisz udawać.]

6. "Po prostu musisz obronić moją siostrę przed wyrokiem Clave." 
[Magnus nie jest nawet prawnikiem, Alec! Chyba nie jesteś bardzo subtelny.]

7. "Jestem gotowy obronić twoją siostrę przed Clave." 
[Nie jesteś adwokatem, Magnus. Pamiętaj!]

8. "Musiałem zatrzymać się w mieszkaniu Magnusa, żeby pomóc w leczeniu Luke'a." 
[Nie oszukasz Izzy, a tym bardziej nie nas!]

9. "Potrzebuję Aleca,,, z powodów magicznych." 
[Dziewicza energia Nocnego Łowcy? Naprawdę, Magnus?]

10. "Miałem przyjść, żeby odnaleźć Białą Księgę." 
["Ponadto, dlaczego ta wampirzyca go całuje? Nie, żeby mnie to obchodziło, tylko ciekawi."]

11. "Musimy trzymać się za ręce, żeby wywołać demona." 
["To jedyny powód, przysięgam!"]

12. "Potrzebujemy pomocy Magnusa w zabezpieczeniu Instytutu przed kolejnym atakiem Wyklętych!" 
[Dosłownie nikt inny nie może w tym pomóc... Czyżby on był jedynym czarownikiem na świecie?]

13. "Jestem tutaj, aby dostarczyć wyniki autopsji." 
[Skromny czarownik, który stara się wykonywać swoją pracę. I w dodatku nie ma potrzeby, żeby Alec zakładał koszulkę?]

14. "Jestem tutaj w Instytucie wbrew mojej woli."
[Czyli nie interesuje cię pewien wysoki, czarnowłosy Nocny Łowca? Hmm...?]

15. "Po prostu chcę pomóc obudzić Jocelyn. Nie przyszedłem tutaj nikogo zobaczyć!" 
[Czyżby potrzeba ci więcej energii Łowcy?]

Które wymówki Maleca były najsłodsze? Dajcie nam znać w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Najlepsze były 2 i 9. Nie Magnus, ty wcale nie szukasz, każdej możliwej okazji, aby zobaczyć się z czarnowłosym, niebieskookim Nocnym Łowcą, tym bardziej jeśli jest(akurat) bez koszulki... Nie, to wogóle nie jest tak...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 - no chyba że Magnus potrafi zrobić szybki kurs prawniczy, wtedy rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Możesz mi powiedzieć z którego odcinka gif nur 2? Co Mag obserwuje przez ten mini portal Aleca?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie to był odcinek 9 z 1 sezonu

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic