wtorek, 12 kwietnia 2016

Inne Seriale #1

Hej. Przerwa w serialu trwa, ale, żeby zapełnić wam jakoś ten czas chciałam wam przedstawić nową serię na blogu. Coś w podobnym stylu prowadziłam przed rozpoczęciem serialu na tym blogu, ale teraz postanowiłam zacząć wszystko od zera. Zapraszam:
Tytuł: iZombie
Sieć: The CW
Liczba sezonów: 3
 Opis: Olivia "Liv" Moore była niegdyś zdyscyplinowaną studentką medycyny osiągającą sukcesy. Jej życie wywraca się do góry nogami, kiedy w trakcie imprezy przemienia się w zombie i zaczyna karmić się ludźmi. Mimo iż dziewczyna jest martwa, stara się wyglądać i zachowywać jak człowiek. Nie jest to jednak proste, gdyż skóra dziewczyny jest kompletnie blada, a włosy niemal siwe. Przeobrażenie Liv jest kłopotliwe dla jej matki, narzeczonego oraz najlepszego przyjaciela. Aby zaspakajać głód, a przy tym nie zabijać niewinnych, Liv podejmuje pracę w biurze koronera, gdzie ma stały dostęp do pożywienia. Tajemnica dziewczyny wychodzi na jaw, gdy jej szef -  Dr Ravi Chakrabarti przyłapuje ją na jedzeniu mózgów nieznanych ofiar, znajdujących się w kostnicy. Wkrótce potem Liv odkrywa, że po zjedzeniu mózgu zyskuje wspomnienia danej ofiary, dzięki czemu widzi napastnika i scenę jej śmierci. Od tej chwili Liv pracuje dla detektywów, aby rozwiązywać skomplikowane zagadki kryminalne.

Moja opinia: Serial jest naprawdę ciekawy, mimo iż 1 odcinek mnie nie zachęcił dalsze rozkręcają trochę historię Liv. Serial jest połączeniem wielu zabawnych postaci, tekstów, czarnego humoru i akcji. Naprawdę wam go polecam.

Tytuł: The Flash
Sieć: The CW
Liczba sezonów: 2

Opis: Barry Allen to młody śledczy pomagający w schwytaniu kryminalistów. Próbując odkryć prawdę na temat tajemniczych okoliczności śmierci swojej matki, bada każde trudne do wytłumaczenia zdarzenie. Interesuje się też postępami nauki. Prawdziwą jego obsesją jest akcelerator cząsteczek stworzony przez fizyka Harrisona Wellsa  oraz innych naukowców ze "S.T.A.R. Labs". Gdy dochodzi do wybuchu urządzenia, Barry zostaje porażony przez piorun i zapada w śpiączkę. Po wybudzeniu odkrywa, że posiadł niesamowitą szybkość. Moc tą wykorzystuje do walki ze złem Central City.

Moja opinia: Uwielbiam seriale o superbohaterach. Jednak przed obejrzeniem tego serialu polecam najpierw obejrzeć serial Arrow, przynajmniej do momentu, gdy pojawia się w nim Barry.

Tytuł: Arrow
Sieć: The CW
Liczba sezonów: 4

Opis: Głównym bohaterem serialu "Arrow" jest uznany za zmarłego miliarder Oliver Queen. Nieoczekiwanie, po pięciu latach od zaginięcia, zostaje znaleziony na jednej z odległych wysp Pacyfiku. Po powrocie do domu Queen nie jest już jednak tym samym człowiekiem, co kiedyś. Pobyt na wyspie zmienił go bezpowrotnie i skłonił do porzucenia dawnego beztroskiego życia. Chcąc uratować honor zmarłego ojca, którego marzeniem było zaprowadzenie porządku w Starling City, jako Arrow rozpoczyna walkę z przestępczością w mieście. Pomagają mu w tym nieprzeciętne umiejętności nabyte w tajemniczych okolicznościach. Jednocześnie Queenowi depcze po piętach lokalna policja, która nie toleruje jego metod zaprowadzania porządku w mieście.

Moja opinia: Arrow pokochałam od pierwszego odcinka. Serial jest mroczny, nie lituje się nad bohaterami, którzy są tak samo ciekawi jak w produkcjach przedstawionych wyżej.

***
Oglądacie, któryś z wyżej wymienionych seriali? A może zachęciłam was do obejrzenia, któregoś z nich? Dajcie znać w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. Oglądałam The Flash i był bardzo fajny, a na mojej liście pojawi się również Arrow... Ale iZombie sobie podaruję. Nie kręcą mnie takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. FLASH ogládam z mama haha, a arrow bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w poście z sierpnia (Seriale do obejrzenia)napisałam komentarz z serialami. ja lubię tylko gdzieś 28
    Jane The Virgin, The Vampire Diares, The Originals, Pretty Little Lairs, The Walking Dead, Flash, Supergirl, Faking It, Teen Wolf, Shadowhunters, Scream Queens, American Horror Story, iZombie, Archiwum X, Dwie Spłukane Dziewczyny, The 100, Heroes:Reborn, Agent Carter, Jessica Jones, Daredevil, The Orange is the New Black, How To Get Away With Murder, Sprawa O,J Simpsona, Gotham, Degrassi, Once Upon A Time, Unbreakable:Kimmy Shmith, House of Cards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serialomaniaczkę!
      Z tych co wymieniłaś, oglądam 13 ;D ale oglądam jeszcze Quantico, Stitchers (oba polecam gorąco!)
      I kilka innych których teraz nie pamiętam ;p

      Usuń
    2. OK, jak znajdę czas między odcinkami. Jak oglądam zaległe odcinki to czasem do 5 rano siedze przy kompie :-P

      Usuń
    3. swego czasu też tak ropbiłam, haha. ale potem stiwerdziąłm, że za stara jestem na zarywanie nocy :D

      Usuń
  5. Flash, Shadowhunters i jeszcze Teen Wolf to moje życie! Te 3 seriale jako jedyne oglądam na bieżąco a reszte jak mam czas :) A oglądam naprawdę dużo seriali ;3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic