wtorek, 12 kwietnia 2016

Ważne pytanie!

Wiecie, że na blogu pojawiła się seria przypomnienie postaci? Jak wiadomo te posty składają się w większości z gifów i przez to długo się ładują. Czasami niektóre gify nie działają, ale to wyjątki. Dlatego mam do Was takie pytanie: czy jesteście zadowoleni z tego rodzaju notek? Poświęcam im dużo czasu i chcę wiedzieć, czy Wam się podobają. Proszę o odzew w komentarzach, żebym mogła wiedzieć, czy dalej je tworzyć, czy też zrezygnować z nich.

~ Darkheart

13 komentarzy:

  1. u mnie dają się otworzyć i nie rezygnuj z tego bardzo mi się podobają te notki Pyśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notki z przypomniendem postaci są ok.narzędzia icH nie czytam dlatego, że nie obajrzałam ostatniego odcinka.
    Zróbcie kolumnie z tymi rodzajen notek.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania, jak już obejrzysz odcinek :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podobają takie notki, można poprzypominać sobie różne fajne sceny z odcinków.
    trzymaj tak dalej :-)
    Mi się otwierają
    pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za komentarz i udzielanie się na blogu :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Notki są świetne i dalej je kontynuuj, ale u mnie są czasami problemy z gifami, więc mam małą prośbę czy mogłabyś trochę ograniczyć ich ilość i zostawić tylko te najlepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, postaram się ograniczyć gify do najważniejszych :D Dodawałam ich tak dużo, bo chciałam przypomnieć o wszystkim :) Ale też zauważyłam, że przeciążają system, więc zmienię to :) Dziękuję za uwagę ;) Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Dobrze, postaram się ograniczyć gify do najważniejszych :D Dodawałam ich tak dużo, bo chciałam przypomnieć o wszystkim :) Ale też zauważyłam, że przeciążają system, więc zmienię to :) Dziękuję za uwagę ;) Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Notki są mega, ale rzeczywiście dużo tych gifów. Czasami zawiesza się mi przez nie komputer albo niektóre nie działają, ale jak już działają są świetne, więc mogę jakoś to przecierpieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. notki uwielbiam, ale gifów jest za duzo. mam 3 przegladarki i zadna ich nie przyjmuje - zacina sie straaaasznie. chociaz kocham gify, to czasem czlowieka krew zalewa

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic