środa, 24 sierpnia 2016

5 Najlepszych filmików o Alecu Lightwoodzie.

Cześć!
Dziś przychodzę do was z kolejną dawką "TOP 5" 
Tym razem o samym Alecu - faworycie większości tu zgromadzonych :)
Filmików o Lightwoodziejest zdecydowanie więcej niż o innych bohaterach naszego serialu.
Dzięki czemu, miałam większy wybór, co nie zawsze wiąże się złatwością wybierania filmów...
Było o wiele trudniej gdyż więcej niż 5 filmików zasłużyło być w TOP 5.
No ale cóż.... zapraszam do rozwinięcia!


 Miejsce5
Bardzo podobały mi się kolory i wykonanie w tym filmie, jednak brakowało mi jakiś zwrotów z serialu, jak to zazwyczaj jest w takich filmikach. Przez to, wydawało mi się jakoś "cicho".
 ~~

 Miejsce 4
Tu także zauroczyły mnie kolory, lecz bardziej piosenka. Kocham Macklemore'a i tą piosenkę, więc może to przyczyniło się do wyższej oceny tego filmu. Jednak nie zmienia to faktu, że jest świetnie zgrany z muzyką.
~~ 

 Miejsce 3
Wiele razy oglądałam ten filmik i zawsze mi się podobał. Piosenkę uważałam za fajną, ale gdy zobaczyłam ten filmik spodobała mi się jeszcze bardziej i od tego czasu zawsze kojarzy mi się z Alecem. Ponadto w filmiku jest świetna czcionka, i wszystko jest estetycznie dobrane.
~~

Miejsce 2
Powoli zbliżamy się do lidera :)
Filmik jest zrobiony przez polkę :) Sami zobaczcie, jakich zdolnych mamy fanów serialu.
Cudne kolorki, ładna oprawa graficzna i piosenka od razu wpadająca w ucho. Jeszcze długo po oglądnięciu tego filmu wracałam by obejrzeć go ponownie.
~~

To jest ZDECYDOWANIE! pierwsze miejsce.
Tak od samego początku wyobrażałam sobie Aleca. Ta muzyka pasuje idealne. Pokazuje jaki jest Alec, zasadniczy i trzymający się zasad, twardy. I to jest to! Perfekcyjnie pokazuje to wszystko. Nie przynudza, od początku do końca trzyma w napięciu i uczuciu niepokoju. Aż mam ciarki na ciele! 
Chyba jeszcze nigdy nie byłam aż tak pewna pierwszego miejsca.
To będzie chyba mój faworyt na zawsze.

A wy co sądzicie? Zgadzacie się z moją opinią?
U was też pokazała się gęsia skórka?

3 komentarze:

  1. Filmik na pierwszym miejscu jest po prostu esencją Alec'a. Nic dodać nic ująć. Idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam jak oglądałam :D Pożywka dla oczu i uszu <3

      Usuń
    2. Chcecie zobaczyć idealny filmik o Alec'u według mnie? Wpiszcie sobie na YT "Alec Lightwood Sexy back". Jest po prostu cudowne <3

      Macie tutaj link:
      https://www.youtube.com/watch?v=cdo5Bdpyz9o

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic