niedziela, 9 października 2016

Challenge Nocnego Łowcy!

Po bardzo emocjonującym weekendzie przychodzę do was z postem trochę odbiegającym od innych postów. Jakiś czas temu zostałyśmy nominowane do Challengu Nocnego Łowcy. Przepraszam, że odpowiadamy na niego dopiero teraz, ale niestety miałam ograniczony czas i dopiero teraz udało mi się spiąć i właściwie przyznam, że kilka razy o tym zapominałam. Tak to jest jak odkładasz coś na później.


Ogólna idea tej zabawy polega na zrobieniu sobie zdjęcia z namalowaną runą/runami. Zostałyśmy nominowane przez Ms. Veronice.

wytrwała na zawsze:

Pierwsze zdjęcie ma chyba z dwa lata. Wtedy ponownie zaczęłam czytać DA i powrócił fioł na punkcie Nocnych Łowców. Wtedy nie zakładałam, że ktoś to zobaczy, więc musiałam trochę uciąć (a dokładniej moją osyfioną łazienkę, sorki za to).

Te zrobiłam trochę na szybko. Kiedyś robiłam je na lekcji, więc sami rozumiecie, miałam całe 45 minut na wszelkie poprawki.

Wero Nika:


***

Jeśli chcecie się podzielić waszymi zdjęciami z runami możecie nam je przesłać na maila. Jak uzbiera się ich sporo to zrobię z tego notkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic