sobota, 8 października 2016

Kulisy serialu

Jak co tydzień zapraszam na kolejne zdjęcia z planu. Niektóre są naprawdę świetne. W rozwinięciu m.in. Cassie na planie, Maia, urodziny Matta i wiele więcej.

Simon zaprasza!


Szacun dla Eme, że daje radę chodzić w tych butach. To coś to nie buty, a narzędzie mordu. Ostatnio sobie kupiłam buty na podobnej wysokości i raz poszłam w nich do szkoły, więcej tego nie zrobię.

I w końcu pierwsze ujęcie Mai.

To tu ostatnio kręcili nasi Nocni Łowcy. Miejsce zostało wykorzystane m.in. w filmie Dary Anioła i serii X-men. Nie wiem jak wy, ale mi to miejsce trochę nie pasuje do Nowego Jorku. Czyżby to był fragment Alicante? A może to są tyły Instytutu? Chociaż skłaniam się ku pierwszej wersji, bo kompletnie nie przypomina mi to serialowego Instytutu.

Widzicie Instytut to zakamuflowany Kościół, a ten wyżej przypomina bardziej zamek. W końcu był w X-menach.

No i jest Cassie.


Jak pewnie wiecie ostatnio Matthew Daddario obchodził urodziny. Z tej okazji obsada przygotowała mu tort i złożyła życzenia na planie, a potem razem poszli do baru.

Nowy plakat prezentuje się cudownie


A tu Eme za kamerą.


***


Jakoś udało mi się to dodać.  A teraz zryje wam psychikę. Ja tam nie wiem, czy chciałabym widzieć ich w tych rolach. Biorąc pod uwagę oryginał tej bajki. Wiedzieliście, że książę chciał kupić ciało Śnieżki? No ładnie Magnus.

3 komentarze:

  1. Przez Ciebie teraz będzie mnie Malec w wydaniu "Królewna Śnieżka" nawiedzał po nocach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej nie czytaj oryginału tej bajki, bo wtedy już nigdy nie zaśniesz XD
      Ja nadal mam koszmary po Czerwonym Kapturku.

      Usuń
  2. Przez Ciebie teraz będzie mnie Malec w wydaniu "Królewna Śnieżka" nawiedzał po nocach...

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic