sobota, 29 października 2016

Nowa ankieta

Bardzo entuzjastycznie przyjęliście nowy szablon. Nie ukrywam radości z tego powodu, ponieważ to wy czytacie tego bloga, a jak wiadomo wzrok odgrywa dużą rolę w naszych życiach. Jednak po jakimś czasie zaczęły się pojawiać komentarze, że może nie każdemu podoba się tak jak się mogło wydawać na początku. I faktycznie muszę wam przyznać, że po czasie i mnie zaczęło to trochę razić w oczy. A ja akurat nie muszę często przeglądać bloga, wszystko mogę robić na blogspocie w miłych jasnych kolorach. Dlatego zmieniłam szablon. Nie różni się jakoś bardzo od poprzedniego, ale ma w sobie trochę więcej jaśniejszych kolorów. Nie jest tak całkowicie czarny jak ten poprzedni.


Dodatkowo wstawiłam ankietę w której możecie zagłosować na swój ulubiony szablon. Nie można wybrać żadnego z tych wcześniejszych szablonów. Albo ten co jest teraz, albo ten poprzedni. Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe. Głosowanie trwa do 4 listopada. Potem napiszę oficjalny post odnośnie tego, który z szablonów zostanie na stałe (w przyszłości może się zmieni, ale taki stały na ten moment). Przy tym nowym szablonie niestety nie ma ,,Reakcji'', nie wiem czemu. Wcześniej już były dodane, ale nie pojawiały się na blogu i teraz jest tak samo.

Także teraz decyzja pozostała w waszych rękach. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic