sobota, 22 października 2016

Nowy zwiastun 2 sezonu

Hej kochani! Przerwa w serialu trwa, ale to nie znaczy, że zostajemy z pustymi rękoma. Tak jak widzicie po nagłówku pojawił się nowy zwiastun 2 sezonu. Praktycznie wszystko jest w nim takie same jak w poprzednim, ale został on wzbogacony o kilka nowych i ciekawych scen.
Tłumaczenie znajdziecie w rozwinięciu:

Maryse: 
Stoimy przed wojną. Valentine tworzy nową armię, a jeden z naszych się do niego przyłączył.
Valentine: 
Podziemni nigdy się nie zmienią. Zabiją znowu. 
Jocelyn: 
Myślisz, że rozumiesz ten świat, ale tak nie jest.
Maryse: 
Jace nie jest twoją rodziną.
Alec: 
Jest kimś bliższym.
Valentine: 
To dlatego, że kocham cię synu.
Magnus: 
Kiedy wszystko zaczyna się walić nie odpychaj mnie.
Jace: 
Mam dosyć twoich umysłowych gierek.

Z grubsza dostaliśmy to co ostatnio w nieco innej oprawie, innym (równie świetnym) logo, ale jak już napisałam wyżej pojawiło się też kilka nowych scen. 

Czego się dowiedzieliśmy ze zwiastuna:

  • Clary powróci do Miasta Kości, tym razem sama. Może będzie szukała sposobu, by uratować Jace'a.
  • Jace będzie przechodzić ciężkie chwile co widać ewidentnie w zwiastunie. Dostaliśmy nową scenę z nim uciekającym tunelem, a także kilka innych. Nie wiem jak wy, ale dla mnie to wygląda dość niepokojąco.
  • Clary walcząca. Uwielbiam ten krótki moment. Clary wygląda w nim świetnie. Brawo dla Kat.
  • Maia raczej nie zadebiutuje jako miła osoba. Widzimy już drugą scenę, która przedstawia ją z tej złej strony. A do tego w nowym fragmencie stoi na tym korytarzu na, którym był Jace na zdjęciach z planu. 
Nowy zwiastun, a ja z każdą chwilą jestem coraz bardziej przekonana, że ten sezon Shadowhunters przebije sezony innych seriali, które aktualnie lecą. Udało mi się już zaledwie obejrzeć ten klip z dziesięć razy i nadal nie mam dość. A do tego ta muzyka w tle jest świetna.

***

A wy co myślicie o najnowszym zwiastunie? Dajcie znać w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Zwiastun świetny! Nie mogę się doczekać :D A wiadomo może co to za piosenka w tle?

    OdpowiedzUsuń
  2. sredni taki
    Doczekać sie sezonu nie moge juz od dawna, ale zwiastun mi nie podchodzi, prócz fajnych malutkich fragmentów
    W ktorych nie ma Jace'a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co spotkałam się z samymi pozytywnymi opiniami dotyczącymi zwiastuna. Tylko Jace ci nie odpowiada w nim, czy chodzi o jeszcze coś innego?

      Usuń
  3. Uwaga po jest tu spoiler więc jeśli ktoś nie czytał 3 pierwszych tomów darów anioła a chciałby sam się dowiedzieć to niech tego komentarza lepiej nie czyta :)

    Jestem tak na 95% pewna że w 2 sezonie Jace i Clary dowiedzą się że nie są rodzeństwem. Bo przepraszam mama Clary się obudziła ^^ Nie mogę się doczekać :D Ten sezon będzie jeszcze lepszy od 1 czuję to ^^

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic