sobota, 8 października 2016

Reakcja Dominica na zwiastun 2 sezonu

Jakiś czas temu na Twitterze pojawił się filmik z Dominiciem oglądającym zwiastun nowego sezonu. Niestety my nie możemy nic zobaczyć, bo ekran jest zamazany. Ale z reakcji aktora możemy wnioskować, że mamy na co czekać (albo McG stoi za nim krzycząc ,,zachwycaj się!''). Tak, czy siak zapraszam do obejrzenia:


Jestem pewna, że widziałam tam scenę walki, jakby ktoś unosił do góry Jace'a. Mam wrażenie jakby w tym zwiastunie każdy całował się z każdym. A może to moja psychika dalej nie otrząsnęła się po Plotkarze. Błagam nie róbcie z tego plotkary (choć jakby tak Blair i Chuck wpadli to myślę, że z pomocą Doroty, by wszystkich pokonali :D). Okej widziałam fragment Luke'a, Valentine'a, a potem logo serialu... a przynajmniej tak mi się wydaje.

Zwiastun ma zostać dziś ujawniony podczas Comic Con'u, więc myślę, że nie ma sensu bawić się w jakieś odszyfrowywanie. Chociaż nie zdziwiłabym się, gdyby fanom udało się to jeszcze przed panelem. Ale możecie dać znać co tam widzicie, kto wie może będziecie mieć rację.

1 komentarz:

  1. Jeśli dzisiaj wyjdzie zwiastun, to spodziewaj się posta z wrażeniami dzisiaj! Nie mogę się doczekać!
    Post z wrażenia po odcinku Flasha już jest!
    http://prettylittle-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic