piątek, 4 listopada 2016

Obsada Shadowhunters - dawniej vs dziś

Witajcie,
ostatnio mam OBSESJĘ na punkcie oglądania zdjęć gwiazd za czasów ich dzieciństwa (oraz zdjęć bez makijażu, ale to nie ważne). Dlatego postanowiłam zrobić notkę w której pokaże jak czas wpłynął na wygląd naszej obsady. Więcej w rozwinięciu.







I jak? Koniecznie napiszcie w komentarzu, kto najbardziej się zmienił, kto najmniej, kto był najładniejszy i czy poznalibyście ich zdjęcia bez podpisów. Mam także nadzieję, że post wam się spodobał. Dziękuję także za wszystkie komentarze (mimo, że rzadko odpisuję, zapewniam, że wszystkie czytam i są dla mnie niesamowicie ważne i motywujące do dalszego pisania).
-Martyna (martbook)










2 komentarze:

  1. Kat i Dom nie przypominają siebie z dzieciństwa:) Za to Harry i Eme, prawie w ogóle się nie zmienili

    OdpowiedzUsuń
  2. Roma bym nie rozpoznała po zdjęciu z dzieciństwa. ��
    Fajny post Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic