poniedziałek, 19 czerwca 2017

2x13 Sneak Peek #3

Hej! Mam dla was trzeci Sneak Peek jutrzejszego odcinka. Nie ma to jak wstawiać fragment odcinka kilka godzin przed jego premierą. Tak, czy siak zapraszam, bo scena jest naprawdę komiczna.
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Simon:
Znasz mnie Luke. Nie jestem liderem, nigdy nie byłem.
Luke:
Nie bądź dla siebie taki ostry. Nie każdy jest w stanie założyć własny zespół w wieku osiemnastu lat.
Simon:
Ten zespół się załamał. Chcesz poznać mój nowy zespół? Bo właśnie na niego patrzysz.
Słuchaj, jedyne czego chcę to pójść na studia i widywać się z moją dziewczyną.
Czy proszę o zbyt wiele?
Luke:
W tej sprawie. 
Mam nadzieję, że ty i Clary jesteście bezpieczni.
Simon:
Tak, tak. Całkowicie. Ale domyśliłem się, że przez tą moją wampirzą kwestię nie mógłbym... spowodować, że Clary...
Luke:
Nie mówiłem o tym. Miałem na myśli kwestie krwi.
Simon:
Jasne. Kiedy rzeczy robią się zbyt rozgrzane wiem jak się zatrzymać.
Luke:
Tylko nie daj się ponieść.
Widziałem to wcześniej. No wiesz, pokusa i emocje.
Simon:
Możemy porozmawiać na jakikolwiek inny temat?
Luke:
Oczywiście.
Alec:
Luke musimy pogadać.
Jace:
Nocni Łowcy zostali okaleczeni i zabici przez wilka.
Luke:
Co powiedziałeś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic