środa, 21 czerwca 2017

Sneak Peaki 2x14

Pojawiły się już dwa nowe fragmenty z 14. odcinka. Z jednej strony nie chce sobie spoilerować, ale z drugiej - czego nie zrobi się dla bloga? Tłumaczenia w rozwinięciu.

Tłumaczenie:
Sebastian: Wyżywasz się?
Izabelle: Mama jest w mieście. 
Sebastian: To aż takie złe?
Izabelle: Nie wie o Yin Fen. Nie wiem jak zareaguje.
Sebastian: Wiesz, istnieje szansa, że to zrozumie.
Izabelle: Nie znasz mojej mamy. Oczekuje niczego gorszego niż perfekcyjność.  Zawsze. Czasem zastanawiam się, czy kiedykolwiek do niej dojdę.
Sebastian: Wiesz, może powinnaś zacząć od zmiany nastawienia. 
Izabelle: Nie chcę jej zawieść.
Sebastian: Izzy, to... to w porządku borykać się z problemami. Życie to borykanie się z problemami. Chodzi o to, że jesteś ,,na odwyku'' i osiągasz rezultaty. Muszę dodać, że całkiem dobre.
Izabelle: Nie jestem taka pewna. 
Sebastian: Ja tak.

Tłumaczenie:
Głos z telefonu: Słyszałem, że chcesz, by Valentine zginął. Mogą pomóc ci niezauważenie wejść i wyjść z jego celi, dzisiejszej nocy.
Luke: Kto mówi?
Głos z telefonu: Moja anonimowość jest ochroną zarówno dla ciebie, jak i dla mnie.
Luke: Skoro masz dostęp do Valentine'a, dlaczego sam go nie zabijesz?
Głos z telefonu: Nie mam nic przeciwko Valentine'a, ale jako jego były parabatai, ty masz.
Ollie: Luke?
Luke: Ollie! Co tutaj robisz?
Ollie: Potrzebuję twojej pomocy z czymś do pracy. Co to za miejsce? Mielina narkotykowa?
Luke: To chińska restauracja.
Ollie: Wygląda jak mielina narkotykowa.
Luke: Ollie! Czy to nagły wypadek?
Ollie: Nie do końca. Mam problem z papierkową robotą. 
Luke: Nie mogę ci dzisiaj pomóc, jestem zajęty. 
Ollie: Zajęty jedzeniem w samotności?
Luke: Mam randkę.
Ollie: Randkę?
Luke: Tak.
Ollie:  Fantastycznie! Dobrze dla ciebie. Zabierzesz ją tutaj?
Luke: Nie. Nigdy więcej. Jest uczulona na MSG (przy.tłum.glutaminian sodu). Słuchaj, pierwszą rzeczą jaką zrobię jutro to pomaganie ci. Muszę iść, dobrze?
Ollie: Okej. Użyj zabezpieczenia. I nie mam na myśli twojej broni. 

I co sądzicie? Koniecznie dajcie znać, który fragment lepszy. Mi w trakcie oglądania pierwszego zrobiło się smutno, że nie mam takiego przyjaciela. Clary-Simon, Jace-Alec, a teraz Izabelle-Sebastian. Dlaczego świat jest taki niesprawiedliwy?!?
-Martyna (matbook)



3 komentarze:

  1. Chyba zacznę shipować Izzy z Sebastianem :o Cholera są uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem że Sebastian jest tym złym ale lubię jego i Izzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do telefonu to chyba Sebastian. A Izzy i Sebastian są świetni aczkolwiek chcę Rizzy.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic