wtorek, 20 czerwca 2017

Zwiastun 2x14

Pojawił się zwiastun odcinka czternastego, a ja dalej nie zobaczyłam dwunastego. Jeśli jednak jesteście już po, tłumaczenie w rozwinięciu.
Tłumaczenie:
Alec: Ty i Jace wyruszacie na misję. Ruszacie na dwór Faerie.
W NASTĘPNY PONIEDZIAŁEK
Jace: Faerie są ekspertami w manipulowaniu prawdą. A Królowa mistrzem.
Clary: Co może pójść źle?
NIEBEZPIECZNY ŚWIAT
Jace: Nie dotykaj, ani nie wąchaj niczego!
SKOMPLIKOWANYCH RELACJI
Simon: Wiem, że Clary nigdy nie wyparłaby się mnie.
I KRÓLOWA
Simon: Czekaj, to Królowa?
Clary: Pozwól im odejść!
KOGO WYBIERZE
Królowa: Pocałunek który ich uwolni, musi być pocałunkiem którego najbardziej pożądasz.

I co sądzicie? Powiem szczerze, odcinek zapowiada się nieziemsko! Ktoś w komentarzu powiedział, że głos Królowej brzmi jak Sarah Hyland, jednakże kiedy go usłyszałam, przeszły mnie ciarki. Brzmi tak dziecięco i... psychopatycznie.
-Martyna (martbook)




4 komentarze:

  1. Ja już nie mogę się doczekać. 😮😮😮🤗 w pełni się z tobą zgadzam. Ten odcinek będzie nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to jasne kogo pragnie Clary.. XD Czytało się po nocach książki.. 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie Jace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na odc bo chcę zobaczyć Królową, ale bardziej mnie interesuje zdj ze sceny Raphael Izzy i Sebcio.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic