poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Plotki dotyczące Willa Tudora

Ostatnio przeglądając Facebooka wpadłam na informację, która niektórych może zmartwić. Tak, więc wędrując po odmętach internetu znalazłam post Papierowej Embers, którą może niektórzy kojarzą (prowadzi kanał na Youtube, dodaje m.in.: reakcje na Shadowhunters). Udostępniła ona tego screena:

Z powodów osobistych nie jestem w stanie 
kontynuować tego pięknego projektu w 3 sezonie.
Tweet został od razu usunięty, ale screen pozostał. 
Jeśli chodzi o mnie to przyzwyczaiłam się nie ufać producentom (jeśli ktoś oglądał Pretty Little Liars to rozumie o co mi chodzi). Mają to do siebie, że próbują podciągnąć oglądalność na różne sposoby. A z reguły Twitter jest ich główną bronią. Myślę, że Will robi w serialu taką furorę, że nie ma szans, że pozwolą mu odejść. I tego się trzymajmy.
A wy co myślicie o tej sprawie?

8 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że to trochę dziwne, że w całym internecie jest tego tylko jeden jedyny screen. Z tego co czytałam o tym to podobno nawet nikt nie dostał żadnego powiadomienia o tym poście, czy cokoliwek innego

    PLL 😂💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziwne. Przecież jakby coś takiego było to od razu by to było w całym internecie. Poza tym, Źle by to wyglądało jakby nagle dali innego aktora. Wydaje mi się że to po prostu jakiś fake.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet boję się o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fear. Pewnie to i tak nieprawda.

      Usuń
  4. Byłam tamtego dnia prawie cały czas na Twitterze i takiego postu w ogóle nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może se jaja robi XD

      Usuń
    2. directionerka11224 sierpnia 2017 17:14

      Niech sobie Will jaj nie robi bo ja na zawał zejdę, byłam u niego na twitterze przed chwilką i nie było tam tego tweeta. Sądzę że to fake ale lepiej być czujnym.

      Usuń
  5. Mało prawdopodobne, żeby odszedł z serialu.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic