poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Twoja postać

WIĘCEJ W ROZWINIĘCIU!

Hejka! Widziałam, że pod postem o ulubionych cytatach był dość duży odzew, więc postanowiłam zrobić kolejny luźny post o waszym bohaterze z książki, czy serialu. Ulubiony JEDEN bohater ten, którego lubicie najbardziej. Nie Malec! Do Malec'a dojdziemy kiedy indziej xD

Jak już kiedyś wspominałam, moją ulubioną postacią z książki i serialu jest Clary, czyli panienka na zdjęciu powyżej^. Jeszcze niedawno irytowała mnie niesamowicie, ale pod koniec 2B odzyskała rozum i ponownie ją polubiłam. Wcześniej nie raz miałam ochotę nakrzyczeń na nią, żeby zostawiła tego biednego Simon'a ;-;. W książce bardzo podobał mi się jej styl i charakter. Wyobrażam ją sobie jako słodką, malutką, ale upartą dziewczynę, u boku blondasa oczywiście :D

A wy? Kto jest waszą, ulubiona postacią? Dlaczego lubicie, akurat tą osobę?

PS. Chcecie więcej takich luźnych notek? :)

18 komentarzy:

  1. Isabelle, uwielbiam ją za jej wewnętrzną siłę, kobiecość, lojalność i intelekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Izzy. Jest na 3. miejscu w moim rankingu, zaraz po Magnusie i Alecu. Jest piękna, silna, odważna, nie ma rzeczy, której nie byłaby w stanie zrobić na obcasach, jest super siostrą, no i shippuje Maleca ;)

      Usuń
  2. Cóż... moją ulubioną postacią od zawsze był Magnus Bane. Zaintrygował mnie już w pierwszym tomie, choć było go mało. Jednak zauroczył mnie swoją elegancją i tajemniczością, jaki i potem polubiłam jego niezwykły humor :) Lubiłam, jak jego postać rozwijała się z każdym tomem, a Kroniki Bane'a tylko mnie doszczętnie rozczuliły :)
    Postać Magnusa w serialu mnie bardzo fascynuje, bo uważam, że Harry odwala dobrą robotę, a jego wygląd w drugim sezonie jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie Malec, to nie wiem XD
    A tak na serio, moim ulubionym bohaterem jest zdecydowanie Magnus:
    - bo jest ekstrawagancki,
    - bo jest sarkastyczny,
    - bo jest tajemniczy,
    - bo brokat (ja też uwielbiam brokat),
    - bo maluje paznokcie (XD),
    - bo jest nieziemsko atrakcyjny,
    - bo lubi imprezy,
    - bo ma oryginalny styl,
    - bo zawsze zajebiście się ubiera,
    - bo czasami ma kolorowe włosy,
    - bo wszyscy na niego lecą,
    - bo czarne włosy i niebieski oczy to jego ulubione połączenie,
    - bo jest potężnym Czarownikiem i ma wielką moc,
    - bo może używać magii do wszystkiego,
    - bo lubi alkohol,
    - bo ma piękne, kocie oczy,
    - bo kocha Aleca,
    Mogłabym tak w nieskończoność, ale idę oglądać coś w telewizji, więc nie mam już na to czasu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją ukochaną postacią w książce czy serialu jest Jonathan Morgenstern. Dlaczego ? Ano od zawsze kocham psychopatów takich jak on :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Magnus Bane. Zdecydowanie. Zarówno książkowy, gdzie go prostu go uwielbiam za teksty, humor, tajemniczość, sarkazm, wygląd, brokat itd. Jak również za postać Magnusa w serialu, kocham Harrego Shum Jr., który odgrywa rolę Magnusa. Jest w tym obłędny, sposób mówienia, jego teksty, wygląd, tajemniczość, miłość do Aleca, pomoc innym, podoba mi się on+alkohol, magia itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo.
      No i Aleca też uwielbiam, tylko odrobinę mniej XD

      Usuń
    2. Ja mam tak samo. Na pierwszym miejscu Magnus i dlatego to co wyżej:) Po prostu kocham jego tajemniczość, w ogóle jest słodki i uroczy, taki do schrupania hehe :) A zaraz po nim Alec, który jest piękny i seksowny, podoba mi się też jego troska o innych. W ogóle obu kocham, dlatego kocham Maleca:)

      Usuń
  6. Jonathan/Sebastian. Po prostu kocham tą postać. Sposób w jaki się wypowiada i w ogóle wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawiłabym tu Clace, bo uwielbiam ich dwójkę, ale jak ma być jedna... To Jace, aczkolwiek uwielbiam Jace'a z książek. Do tego serialowego nic nie mam i także go lubię, aczkolwiek ten książkowy jest mi bardzo bliski. W Jace' ie uwielbiam jego sarkazm, odwagę, pasję z jaką walczy z demonami(i nie tylko), połączenie wojownika i artysty,grę na pianinie(sama gram, więc kiedy dowiedziałam się, że Jace gra, to skakałam z radości), romantyzm i uczuciowość, trochę melancholijną duszę, za blond włosy(jest tu jakaś blondynka?:)) i na końcu, za tą jego wredotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja być blondi ;)

      Też go uwielbiam!*-*

      Do Clace dojdziemy, a jakby inaczej *.*

      Usuń
    2. Blond jest preety
      Blond💗

      Usuń
    3. #TeamNaturalnyBlond 😂

      Usuń
    4. Blondynka może nie ale blondyn napewno

      Usuń
  8. Ciężko jest mi wybrać tylko jedną postać, to jakbym miała wybrać swoje ulubione dziecko ;p ale skoro muszę to wybiorę Jace'a. To dzięki niemu pokochałam Dary Anioła <3
    Szkoda, że w serialu nie pokazują więcej jego sarkastycznej strony, bo jego teksty są najlepsze.
    Został wychowany przez Valentina, a jednak jest dobrym człowiekiem, zrobiłby wszystko dla swoich przyjaciół, nie chciał mieszać się w związek Clary i Simona, bo widział, że Clary jest szczęśliwa.
    Ogólnie mężczyźni z rodu Herondale są cudowni. (Will przebija wszystkich <3)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic