niedziela, 21 stycznia 2018

Inne seriale #15

 
Eldo, to znowu ja.
Jednorazowo wbiłem się w serię (znowu) Chloe, jakoś wzięła mnie wena do jakiejś prostej recenzji i stąd tu się wziąłem.
Na tego posta przygotowałem kilka seriali, które może znacie albo może nie.
Już na start napiszcie jakie seriale polecacie bo nie mam co oglądać xd
Zapraszam.

Nazwa serialu: Sicret Circle.
Ilość sezonów: 1 i raczej więcej nie będzie.
Stacja: The Cw oraz AXN.

Opis serialu:
Serial na podstawie książek L. J. Smith pod tym samym tytułem.
Opowiada o nastolatce Cassie Blake, która po śnierci swojej mamy w pożarze udaje się to miasta Chance Harbor gdzie mieszka jej babcia Jane. Gdy dociera na miejsce, ma wrażenie że mieszkańcy miasteczka wiedzą o niej więcej niż ona sama. Po kilku dniach odkrywa z pomocą znajomych z nowejsz szkoły szokującą dla niej tajemnice.

Moja ocena:
Tak naprawdę to zacząłem oglądać ten serial z tego powodu, że grała w nim jedna z moich ulubionych aktorek Shelley Henning ale sam serial jakoś mnie nie zachwycił specjalnie.
Myślałem że jeśli jest to serial o czarodziejach/kach, to będą jakieś potężne czary jak chociażby w Pamiętnikach Wampirów lecz zamiast czarowania było głównie "Stój!", "Nie rób tego!" itp. więc no szczerze powiem trochę się zawiodłem. Co prawda sami aktorzy grali według mnie całkiem dobrze, ale scenariusz jak i wątek miłosny był bardzo średni (Zniszczyli dwa moje shippy).
Może nie był to jakiś tragiczny serial ale jakiś dobry też nie był.
Czy polecam? No jak komuś nie chce się oglądać dwóch i więcej sezonów to czemu nie?


Nazwa srialu: Ja w kapeli.
Ilosć sezonów: 2 i raczej więcej nie będzie.
Stacja: Dianey XD.

Opis serialu:
Jest to jedna z pierwszych samodzielnych produkcji Disney XD i opowiada o przygodach zaspołu Iron Weasel a każdy odcinek pokazuje inną historie.

Moja ocena:
Jest to ogólnie serial mojego dzieciństwa, oglądałem go jak miałem może dziesięć lat.
Co prawda fabuły nie było ponieważ jak pisałem wyżej inny odcine, inna historia ale nie zmienia to faktu że to było genialne i bardzo, ale to bardzo śnieszny.
Co mam dużo mówić, serial idealny na poprawę humoru i nawet soundtrack był dobry. Same plusy, nic dodać, nic ująć.


***
I jak? Ktoś z Was oglądał lub ogląda seriale które Wam zaprezentowałem?
Chętnie poczytam Waszą opinie o Sicret Circle, oczywiście jeśli ktoś oglądał.
Do następnego posta bay.
Pozdrawiam gorąco, Dankomen.

28 komentarzy:

  1. Nie ogladalam żadnego z obu seriali. Nawet nie kojarzę tej serii książek na podstawie, których powstał Sicret Circle. Oglądać go raczej nie zacznę bo już i tak za dużo tych seriali oglądam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz coś ciekawego do polecenia? Nue licząc TW i TVD

      Usuń
    2. TVD akurat nie polecam, przebrnęłam może przez połowę sezonów, ale Teen Wolf to były czasy xD. Teraz wkręciłam się w seriale DC, tak tak wiem, nie są wybitne, efekty specjalne kiepskie, ale ogląda się szybko i przyjemnie :D A oprócz tego mam fazę na iZomie, ale o tym serialu już chyba na blogu było wspominane przez Chloe oraz na Lucyfera. Nie wiedziałam, że wkręcę się w serial o diable, ale jest zdecydowanie warty obejrzenia.

      Usuń
    3. Dzięki wielkie. Może w końcu coś mi siądzie bo od TW tylko Beyound mi się spodobał.

      Usuń
    4. Ja właśnie zaczęłam oglądać Beyond. Puki co mam za sobą może ze 3 odcinki. Nie jest jakiś super, ale ocenie po całym sezonie :D

      Usuń
    5. Ja się w tym serialu że tak powiem zakochałem 😂😂😂

      Usuń
    6. Widzę, że puki co ma 1 sezon i chyba 1 odcinek drugiego, więc pewnie jutro skończę oglądać, no chyba że się wkręcę to w nocy już będę po :D

      Usuń
  2. The Secret Circle nigdy nie oglądałam, aczkolwiek słyszałam o nim co nieco. Zastanawiałam się nad jego obejrzeniem głównie dla tego, że znam część aktorów, a w dodatku uwielbiam klimaty fantasy. Chociaż nie lubię seriali, które zostają ucięte po 1 sezonie, zawsze potem mam niedosyt nie możliwy do ukojenia.
    Drugi serial o dziwo znam i też go uwielbiałam, był całkiem fajną komedią jeszcze jak się oglądało Disney Channel. Ale czołówkę nadal ubóstwiam. Chyba jedna z niewielu, która urzekła mnie w wersji polskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do SC to zgadzam się, jest to wkurzające ale jak dla mnie to cały serial był taki... No nie wiem nie siadł mi za bardzo.
      Takkk ta czołówka była epickaaaaa, ogólnie wszystkie tamtejsze piosenki były genialne ale chętnie bym to obejrzał np z napisami. Jestem ciekaw jak radzili sobie anglo-języczni aktorzy

      Usuń
  3. Seriali nie ogladalam ale ksiazka byla bardzo fajna .Seriali ogladam duzo ale musze powiedzec ze 90 procent jest taka sobie. Ostatnio wpada mi w oko iZomie wiec mam pytanie czy warto zobaczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iZombie definitywnie polecam. Nawet znajdziesz je w jednym z poprzednich postów z tej serii. Możesz tam zobaczyć opis i moją opinię. To jeden z moich ulubionych seriali, w świetny i zgoła inny sposób ukazuje tą kwestie zombie. Po pierwszym odcinku myślałam, że to kolejny kiczowaty serial, ale naprawdę ma w sobie coś i polecam dać mu szansę. Nie pożałujesz.

      Usuń
    2. iZombie ♥ Oglądaj, oglądaj i jeszcze raz oglądaj :D Ja już wyczekuje 4 sezonu i normalnie Ci zazdroszczę, że Ty dopiero zaczynasz przygodę z tym serialem. Liv, Blaine i cała reszta są świetni no i fabuła bardzo dobra. Myślałam, że to będzie głupi serial o dobrym zombie a tu mamy na prawdę ciekawą historię plus zagadki kryminalne :)

      Usuń
  4. Ktoś tu sobie przygarnął moje uwagi, co do zaglęć w Circle XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale zapytam: Jakie twoje ulubione shipy zniszczyli w Secret Circle i czy heteryckie? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak heteryckie i zniszczyli tego: Adama z Dianą i Cassi z bodajrze Jakiem jak dobrze pamiętam.

      Usuń
    2. Może to będzie rasistowskie czy cóś, ale jakoś związki homo dla mnie są no takie bym powiedział.

      Usuń
    3. Homofob się znalazł XDD

      Usuń
    4. Nie prawda!! To nie jest obrzydzenie ani nic tylko no jakoś tak już tego ciutkę za dużo jest, w większości serialów znajdzie się jakaś para homo. Ja rozumiem że to dodaje oglądalności i wgl ale no bez przesady.

      Usuń
    5. Dokładnie. Jestem osobom tolerancyjną, ale w tych czasach chyba zanim powstanie wstępny zarys jakiegoś serialu to już wiedzą gdzie wcisnąć parę homoseksualną. Jak dla mnie to po prostu na siłę uświadamianie tym nietolerancyjnym, że pary homo to nic takiego. No ale co za dużo to nie zdrowo :/ Wiadomo do Maleca nic nie mam bo jak można coś do nich mieć xd Zresztą oni byli w książce to inna sprawa, ale w innych przypadkach to już przesada.

      Usuń
    6. Zdecydowanie za dużo homo w serialach wpychają. Jak oglądam serial i widzę obściskujące się homo cały czas to przewijam, a w skrajnych przypadkach kończę oglądanie. Gdyby jakoś umiejętnie dodawali pary homo tak jak są normalne pary to nie byłoby problemu. No ale oni muszą nam na siłę pokazać jak się tacy zabawiają a tymczasem zwykłe pary ledwo co małego całusa dostają. Gdyby pokazywali obściskiwanie się normalnej pary bez przerwy i z udziwnieniami też bym był przeciw. W tamtym roku oglądałem jakiś serial (nie pamiętam nazwy) i tam co odcinek pokazywali jak ci geje uprawiają dziki seks od tyłu. Długo nie wytrzymałem z oglądaniem mimo ciekawej fabuły.

      Usuń
    7. Chyba jedyny serial który szanował widza pod względem związków homo to The Magicians (polecam). Tam mimo że było tego trochę to pokazali po ludzku jakoś a sama postać geja odgrywa ważną rolę(jeden z głównych bohaterów, ważny dla fabuły, ciekawa i niezwykła postać) w serialu a nie tylko od homo jak w większości seriali

      Usuń
    8. To akurat prawda, że pary homo dodają oglądalności. No może nie zawsze, ale jak orientuję się, że w danym serialu/filmie jest para homoseksualna, to od razu mnie zachęca XD
      Nieprawda, że zawsze u par homo są dzikie seksy (no chyba, że w Queer as Folk XD). Nieraz bym powiedziała, że te sceny są całkiem lightowe. I nieprawda, że heteryckie pary nie mają ostrych scen, bo mają i to nawet za dużo. Heteryków jest pełno i są nudni, przewidywalni, zazwyczaj beznadziejni. Wątki homoseksualne są interesujące. A jeśli są dwa fajne ciasteczka i są seksy, to przynajmniej jest na co popatrzeć XDD

      Usuń
    9. No to już zależy od płci oglądającego xddd

      Usuń
    10. Nie zależy XDD

      Usuń
    11. No wiesz co? Facet raczej nie za bardzo lubi oglądać obściskujących się... no facetów. A zawyczaj kobiety mają ten sam problem z homo waszej płci, tak to już jest.

      Usuń
    12. Obalę to:
      1. Istnieją yaoiści, którzy lubią pooglądać (i wcale nie jest tak, że oni są zawsze homo). Poza tym są jeszcze bi i homo, którzy na 100pro nie mają problemu z oglądaniem takich rzeczy XD
      2. Jak facet nie lubi takich rzeczy oglądać, to jest: albo ograniczony, albo homofob, albo taki heteryk, co za bardzo manifestuje swoją heteryckość (co, jak wiadomo, czasami, podkreślam: czasami, nie, że zawsze, może być przejawem tego, że ma skłonności homo, ale nie chce tego przyjąć do wiadomości i się wypiera XDD).
      3. Ja np. nie mam problemu z lesbijkami, nic do nich nie mam. Absolutnie nie. A to, że raczej nie oglądam yuri, wynika z tego, że zdecydowanie wolę yaoi i to właśnie tematyka męsko-męska mnie kręci XD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic