środa, 7 lutego 2018

David Castro kończy 22 lata!


Wczoraj Dominic, dziś David. Chyba szykują się podwójne party :')

David Castro kończy dziś 22 lata, ale ja jednak chyba dałabym mu więcej, hah.
Idąc śladami Chloe przedstawię Wam, jak jego postać zmieniała się przez wszystkie sezony.

Sezon 1


Sezon 2A


Sezon 2B


Sezon 3


***
Co myślicie o tej postaci?
Ja nie mam do niego – i w sumie nigdy nie miałam – żadnych zastrzeżeń.
Jedyne czego zawsze się czepiam, jest to, jak był wymalowany na 'biało' w pierwszym sezonie. Zauważyliście ten nagły przeskok? xD Mam nadzieję, że w trzecim sezonie jeszcze bardziej popracują nad tymi 'wampirzymi' efektami i ponownie odwołuję się do tego:


Naprawdę spodobały mi się niektóre efekty specjalne w The Originals i jestem zadania, że skoro tak dobrze poradzili sobie w Shadow z przemianą Mai, to wampiry także zasłużyły na coś specjalnego.

Mam jeszcze do przetłumaczenia filmik urodzinowy Doma, ale nie wiem, czy dodam coś więcej, bo parę dni temu zawiesiłam swojego bloga i stworzyłam nowego, więc muszę tam doprowadzić do porządku 'stronę techniczną'

3 komentarze:

  1. Nie dałabym mu 22 lat, zdecydowanie wygląda na kilka więcej, ale wszystkiego najlepszego dla Davida :)
    Jeśli chodzi o jego postać to zarówno w książce jak i w serialu go lubię. Fakt w pierwszym sezonie był tak biały, że aż to było komiczne, ale teraz wygląda naprawdę spoko. W ogóle ten jego wątek z Izzy w 2 sezonie bardzo mi się spodobał, na tyle bardzo że mam dylemat między Sizzy a Rizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie sądziłam, że on ma dopiero 22 lata XDD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic