niedziela, 11 lutego 2018

Dobra muzyka #3

Cześć, cześć.
Witajcie w kolejnym poście z serii "Dobra muzyka".
Dzisiaj pokaże Wam dwóch piosenkarzy, a właściwie dwa zespoły grające muzykę z rodzaju rapu - nie lubie za bardzo tego gatunku ale to też muzyka.
Zapraszam.


***
Dobra zaczynamy.
Wziąłem sobie dzisiaj na cel bardzo znany przez roczniki 2000 i niżej zespół oraz dwie losowe piosenki z tego gatunku, zaczniemy raczej od zespołu będzie łatwiej.

Pierwszą grupą którego wybrałem jest Jamal, zespół kiedyś bardzo lubiany i znany a teraz mało kto o nich w ogóke słyszy - szczerze? Nawet nw czy jeszcze istnieje ale ciii.
No i tak pierwszą piosenką którą przedstawię jest "Policeman", jest to jeden z niewielu utworów z gatunku rap które mi się w miarę podobają.


Piosenka jest o tym że w dzisiejszych czasach prawdziwej wolności możemy doświadczyć tylko w muzyce oraz że prawo nas kontroluje odbierając nam tę wolność - a przynajmniej dla mnie.

Następną piosenką tego zespołu jest "Peron", utwór miły dla ucha i nawet mi się w miarę podoba. Zapraszam do odsłuchania.


Jest to coś w stylu ballady tego zespołu i myślę, że chodzi  nim o to że gdy zostajemy z jakimś problemem sami to w końcu się poddajemy więc potrzebujemy jakiejś bliskiej osoby. Pamiętajcie że to jest tylko moja interpretacja więc na spokojnie.

Przyszedł czas na przedostatni utwór którym jest "1 moment" zespołu K2.
Jeśli miałbym wybrać jakieś najlepsze dla mnie piosenki z repu to ten kawałek byłby w czołówce.


Jest to naprawdę piękna piosenka nawet jeśli z tego gatunku.
Szczerze? Nawet nie chciało mi się jej interpretować, wolałem się wsłuchać w tekst. Wyciągnęliście może jakieś wnioski po odsłuchaniu? Piszcie w komentarzach.

No i na dziś ostatnia pozycja w mojej liście, jest to przedziwne dzieło zespołu Pięć Dwa pod tytułem "To my Polacy"


Tej piosenki nie należy brać na poważnie gdyż jest to jakby muzyczna karykatura XD naszego państwa więc proszę w komentarzach nie hejtować xd

---

Dobra wymęczyłem się z tym postem ale jest i to jest ważne. Napiszcie czy ktoś z was lubi rap i jak się podobał post.
Pamiętajcie że czekam na wasze życzenia odnośnie następnego posta. Do następnego.
Pozdrawiam gorąco, Danko.

4 komentarze:

  1. Muszę dać ci szacun że przedstawiłeś polskie zespoły lubię wiedzieć o czym jest tekst piosenek .Piosenki są dobre niektóre z nich to moje ulubione.Dzienki xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słuchaj jeśli chodzi o rap to tak szczerze z zagranicznych za dużo nie znam i nie lubie a że polskie są całkiem okey to je wrzuciłem.
      Dzięki za szacun Xd
      Pozdrawiam gorąco, Dankomen01

      Usuń
  2. Z tych piosenek całkiem fajna jest "Peron".
    Tak nie na temat, pamiętam, że w jednym z odcinków live śpiewał ją niejaki Michał Szyc chyba w 4 edycji The Voice of Poland, któremu wtedy kibicowałam. Niestety odpadł wtedy i byłam niezadowolona, ale nieźle zaśpiewał. Teraz ma nawet swoje piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic