czwartek, 1 marca 2018

29 urodziny Emeraude!


Hejka!
Ledwo luty się skończył, a tu już następne urodziny,
tym razem naszej pięknej Emeraude <3

Zapraszam do rozwinięcia, mam dla
gify przedstawiające jej postać, na przestrzeni sezonów!

I tak już dawno miałam Wam przedstawić ciekawostki o niej, a teraz przynajmniej nie mam wymówki, żeby dalej to odkładać, hah.

Sezon 1:



Sezon 2:



Sezon 3:


Co myślicie o jej postaci? Sprawdza się w swojej roli?
Tu macie ciekawostki o niej: <<klik>>
Piszcie, co myślicie! :)

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie się sprawdza :D Eme jest idealna w swojej roli. W pierwszych odcinkach widziałam w niej tylko ładną laskę, która będzie latać na obcasach i zabijać demony. Teraz widać, że oprócz wyglądu jest też dobrą aktorką. Szczególnie ten wątek z byciem uzależnianą grała idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że serialu sprawdza się nawet bardzo.W pierwszm sezonie podobało mi się jak dużo zrozumienia okazywała Clery.Później miała problemy ale kto ich nie ma.Moje zwyczjowe OPATULCIE się wypijcie rosół i herbatęz miodem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikogo lepszego od Emeraude do tej roli nikt nie znajdzie. Ona jest idealną Izzy.
    Ale przyznam, że myślałam, że jest młodsza xD
    Na pewno nie dałabym jej 29 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wcześniej wpadłam na info z jej wiekiem, ale też bym jej tyle nie dała. Tak 25 max

      Usuń
    2. Oni praktycznie wszyscy wyglądają na młodszych niż są XDD

      Usuń
    3. David wygląda na starszego niż jest XD

      Usuń
    4. On jeden z całego towarzystwa :D

      Usuń
    5. Tak, on jest wyjątkiem, ale wyjątek potwierdza regułę XDD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic