poniedziałek, 12 marca 2018

3x01 Sneak Peek #2

Jak wielu zakładało, skoro jest tak blisko do premiery, a jeden Sneak Peek został już wypuszczony to czas na kolejny:
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Stella:
Nigdy mnie nie zawodzisz Magnusie.
Magnus:
Złam nogę.
Alec:
Kto to?
Magnus:
Stella Woods. Moja klientka od dość dawna jak i prowadząca w Wicked.
Straciła głos.
Naziemny pazur woła, zwapniałe stopy jaszczurek i wróciła do rachunku.
Alec:
Minęło trochę czasu od kiedy widziałem cię z klientem.
Magnus:
Tak, jest to źle widziane kiedy jesteś Wysokim Czarownikiem.
Potencjalny konflikt interesu i tym podobne.
Ale skoro zostałem zwolniony mogę widzieć kogokolwiek chcę.
Alec:
Czekaj, zwolniony? Co się stało?
Magnus:
Kiedy byłeś w Idrisie pojawił się opór wobec mojej decyzji, by czarownicy wspomogli Faerie.
Alec:
Przykro mi.
Magnus:
Nie powinieneś być. Nie jestem zły.
Właściwie jestem podniecony.
Ponoszenie ciężaru za wszystkich czarowników w Brooklynie...
to robi się męczące.
Alec:
Rozumiem to, po prostu... myślałem, że to dla ciebie ważne.
Magnus:
To co jest dla mnie ważne to to, że mogę ponownie widywać swoich klientów.
Pomóc im z ich marzeniami.
I zarobić przy tym dużo.

9 komentarzy:

  1. Ciekawie, ciekawie... miałam to przetłumaczyć, ale znowu jednemu chora xd
    Jest jeszcze jeden nowy, ogólny sneak peek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni chyba chcą, żebym padła na miejscu. Nagle ich wzięło na publikowanie kiedy w piątek mam mega ważny test.
      Zaraz wrzucę.

      Usuń
    2. Powodzenia na teście xd

      Usuń
  2. Dzienki za tłumaczenie ,test nie zając nie ucieknie.xD Powodzenia z nauką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciec nie ucieknie, ale trzeba jednak zdać. Dzięki
      Ale na tłumaczenie zawsze znajdę czas.

      Usuń
  3. Magnus jest smutny, ale za wszelką cenę próbuje to ukryć ;(
    Chcę, żeby był z powrotem Wysokim Czarownikiem Brooklynu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz kochany Magnus musi być Wysokim Czarownikiem Brooklynu ☺ nie ma innej opcji. ...

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic