piątek, 8 czerwca 2018

Luke Baines obchodzi dziś 28 urodziny!

Hejka!
Naz nowy serialowy Jonathan - Luke Baines obchodzi dziś 28 urodziny!
Początkowo post miał dodać Danko, ale post się nie pojawiał i nie pojawiał, więc postanowiłam coś napisać. Pewnie mnie zje, jak zobaczy, że go wyprzedziłam, no ale dzień się zaraz skończy xD
Co myślicie o Luke'u? Wiem, że wszyscy uwielbiali Willa, ale Baines ma parę ról w podobnych kilmatach, więc oby i tu się sprawdził. Widzieliście jakiś film, w którym występował? Może coś obejrzę i dam Wam znać ^.^

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam niczego w czym Luke by grał, ale tak z wyglądu to nawet spoko Jonathan, tylko ten kolor włosów trochę na odwrót z Willem xD Co do Willa to bardzo lubiłam go w tej roli, no ale co zrobić. Byle by Luke grał równie dobrze bo jednak w tym sezonie Jonathan będzie ważną postacią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On naturalne ma takie ciemne brązowe, pod czarny, ale wydaje mi się że farbnęli go na rudo, trochę na podobieństwo Clary

      Usuń
    2. Tzn ja wiem, że ma ciemne tylko chodzi mi o to, że w serialu jest na odwrót. Jak dla mnie najpierw powinien grać Luke bo Jonathan pod postacią Sebka miał ciemne, czarne włosy a teraz powinni dać Willa z jego blond czupryną xd No ale ok jest jak jest to tylko włosy :)

      Usuń
    3. Wiem, wiem, załapałam wcześniej. Masz rację, wtedy byłaby zgodność z książkami, ale oni chyba postawili na podobieństwo między rodzeństwem xD

      Usuń
    4. Dwa rudzielce w sumie też spoko :D

      Usuń
  2. Clary pasuje do brata do tamtego też pasowała,jestem ciekawa jak zagra aktor, sądzę że to będzie nowa odsłona postaci.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic