niedziela, 3 czerwca 2018

Najnowsze zdjęcia Katherine

Hejka!
Znowu byłam zajęta przez cały dzień, ale przynajmniej nieźle się obkupiłam xD Nienawidzę dodawać postów z telefonu, a siedząc w aucie to już całkiem masakra. No cóż, praca admina ciężka jest. Wracając: zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie najnowsze zdjęcia naszej Kat!









***
Super, jeszcze po drodze straciłam zasięg. Nie polecam Samsungów - strasznie słabo ściąga mi zasięg :( Co myślicie o stylizacji? Ja niestety nie zdążyłam się jeszcze za dobrze przyjrzeć, hah.

2 komentarze:

  1. Ja mam Iphone i dobrze mi z tym. Mój brat ma Samsunga, ale nie narzeka. A co do stylizacji, to 6/10 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest spoko, jak na razie zasięg to jego jedyny minus.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic