czwartek, 7 czerwca 2018

#SaveShadowhunters

Jak już wszyscy pewnie wiecie wczorajszy dzień był dość szalony. Masa twittów, postów na Instagramie, Facebooku. Nasz fandom szalał razem z obsadą dając swoją odpowiedź na anulowanie serialu, a także próbując za wszelką cenę go ratować. Informacja o losach Shadowhunters była dość gwałtowna i nieoczekiwana, ale pamiętajmy, że mamy silną ekipę i silnych fanów. To co się działo wczorajszego dnia na portalach społecznościowych daje temu świetny wyraz:

,,Ponad 900k+ Tweetów dla #saveshadowhunters. To nasza moc fani Shadowhunters. 
Kontynuujmy wrzucanie twittów z tym hashtagiem i piszmy do Netflixa, żeby ocalił nasz serial."

,,Shadowhunters to TEN serial, który pozwolił nam wejść w głąb siebie 
i w głąb prawdziwych problemów. To nie jest tylko zwykły serial fantasy.''

,,Problemy psychiczne to bardzo poważny temat do dyskusji. Shadowhunters zagłębia się w ten problem. Jace zmaga się z byciem osobą, która przetrwała nadużycie i postacią, która zmaga się ze swoim zdrowiem psychicznym. Dzięki miłości jego rodziny otrzymuje wsparcie, które potrzebuje, by walczyć w tej bitwie."

,,Przyjaźnie, które zyskaliśmy dzięki temu serialowi nigdy nie znikną. Shadowhunters pozwolił nam 
zaprzyjaźnić się z ludźmi z różnych części świata i to jest coś, czego nie da się niczym zastąpić.''

@Shadowhunters Updates: ,,Jaka jest wasza ulubiona rzecz w Shadowhunters? 
Co serial zmienił w waszym życiu? Co serial i jego postacie dla was znaczą?"
@ez-#PickUpShadowhunters: ,,Dla mnie Shadowhunters to nie tylko serial telewizyjny. Wiele się z niego nauczyłam i bardzo poruszyła mnie zmiana postaci w trakcie całej tej historii. Czuję jakby byli częścią mnie i patrzenie jak odchodzą łamie mi serce."

,,Fani są oddani walce o serial. Wielu z nich już odezwało się do Netflixa i Freeform. Jeśli macie jakąś poradę, proszę dajcie nam znać. Jesteśmy tutaj po to, by pracować dla całej obsady i załogi. Nie chcemy się żegnać."

,,Członek zespołu rozmawiał z brytyjskim Netflixem na chacie live i wygląda na to, że wiele ludzi do nich pisało — widzieli również wszystkie hashtagi! Oby tak dalej fani Shadowhunters.''

,,Rodzino Shadowhunters — to pojawiło się jako kompletny szok i jestem niezwykle smutny. Robienie tego serialu dla was było zaszczytem. Zbudowaliśmy tą filmową rodzinę razem i nie moglibyśmy być bardziej dumni ze wszystkich talentów z przed i za kamerą, którzy pomogli nam wprowadzić SH do życia."

,,Wstrzymuję się z moimi pożegnaniami, ponieważ nadal czeka na nas 12 odcinków. Jestem dumny, by powiedzieć, że Sahdowhunters skończy się w szczytowej formie."


,,Właśnie obejrzałem 3x20, które miało być finałem 3B. Napisane przez @bryanQmiller, nakręcone przez @mattdirector, i to jest takie dobre i niesamowicie piękne."

,,Słusznie."

,,Właśnie również się dowiedzieliśmy — i uwierzcie mi, jesteśmy tak samo zszokowani jak wy. Naprawdę, ten serial był skarbem. Granie Clary było dla mnie zaszczytem i przyjemnością. Ona jest taką specjalną, silną osobą (niektórzy mogą powiedzieć również, że niską, rudowłosą i gderliwą) — dziękuję za powierzenie mi jej i za wejście w tą podróż z wami. Dziękuję obsadzie, załodze, producentom, reżyserom i kreatywnym ludziom, dzięki którym ten serial był tak wyjątkowy. Nauczyłam się tak wiele od każdego z was. I będę miłować wspomnienia z tworzenia tego serialu do samego końca. Każda osoba zaangażowana w Shadowhunters poruszyła moje serce w sposób jakiego nawet nie jestem w stanie opisać. Miłość jaką ten fandom ma dla materiału źródłowego, serialu, artystów i dla siebie nawzajem jest siłą, której nigdy jak dotąd nie widziałam. Obiecuję wam to. Na Anioła, załatwimy wam najbardziej czadowy, cholernie dobry, magiczny finał jaki jesteście sobie w stanie wyobrazić.

Z całą moją miłością, Anioły"

,,Nie zapomnijcie, anioły — nasza przygoda jeszcze nie dobiegła końca. Nadal mamy 12 odcinków i więcej historii do opowiedzenia. Podzielimy się z wami zdjęciami zza kulis, tweetami na żywo i wieloma innymi rzeczami. Dziękuję za waszą miłość i wsparcie! Razem sprawimy, że będzie to niezapomniane. x"

,,Ale również... #SaveShadowhunters''

,,Wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć. To był zaszczyt, żeby być częścią tego świata. Zespół Shadowhunters był bardzo bliski mojemu sercu przez ostatnie 3 lata. Wy. Fani. Sprawiacie, że jesteśmy szczęśliwi, silni i dumni. Dziękuję wam. Za wszystko. Żegnamy się z wami z ciężkim sercem, ale trzymamy głowy wysoko. Kochamy was. Na zawsze i zawsze. Xx"

,,Kochamy was wszystkich!!! Dziękujemy"

,,Nie jestem gotowa, żeby się pożegnać...Xo"

,,Przespanie wczorajszego newsa dało mi trochę czasu do przemyślenia tego jak niesamowitą podróżą, pełną zabawy, miłości i rozwoju, były te 3 sezony. Wszyscy zgodziliście się, żeby odbyć tą podróż z nami i było to coś wyśnionego!''

,,Dziękuję @mattdirector @toddzer1 @DSWim @ShadowhuntersWR za stworzenie tak niesamowitej historii dla nas do odegrania i odkrywania! Dziękuję każdemu kto pracował przy tym serialu: zespołowi, obsadzie — wszyscy jesteście niesamowici. Dziękuję za wspieranie nas i pomaganie nam w opowiadaniu tej świetnej historii!''

,,Wszystkie niesamowite rzeczy, które piszecie sprawiają, że czuję się uhonorowany tym, że miałem okazję być częścią tego świata. Dziękuję za szansę, by być waszym nerdowskim wampirem Simonem Lewisem. Mamy jeszcze 12 niesamowitych odcinków, które nadchodzą i nie mogę się doczekać, żeby wyruszyć na tą podróż razem z wami!''


,,Podpiszcie pretycję. Piszcie Tweety z hashtagiem. Proszę, nie poddawajcie się. Pomóżcie fanom walczyć tak jak my walczymy o was #SAVESHADOWHUNTERS."

,,To było całkowicie niesamowite doświadczenie, bycie częścią Shadowhunters przez ostatnie 3 lata. Po tym wszystkim, mam nadzieję, że należycie wypełniłem swoje zadanie jako Alec Lightwood."

,,Mamy cały finałowy sezon, który wszyscy powinniście obejrzeć. Sprawi, że będziecie śmiać się, płakać i czuć się całkowicie emocjonalnie i zaspokojeni na wieczność... Do tego zdjęcia ptaków! Czego więcej moglibyście chcieć!"

,,Jedna miłość''

,,Nigdy nie doświadczyłem takiego wylewu uczuć jaki wy daliście temu serialowi. Dbaliście o nas i nas kochaliście tak jakbyście nas stworzyli i w pewnym sensie stworzyliście. Rozkwitliśmy dzięki waszemu oddaniu. Nigdy nie zapomnę tych akcji z "FB takeover", "The Character Appreciation Day" (Dzień dla postaci, czy jakoś tak), niesamowitych fan artów i fanfiction i oczywiście waszych debat przepełnionych niezwykłą energią. *kaszle* Szczury :) Serial może się kończy, ale miłość jaką się dzielimy między sobą i między tymi cudownymi postaciami, zawsze tu będzie. Kocham was wszystkich, dziękuję."

,,Jestem wdzięczna. Ciężkie serce. Wieczna miłość dla najlepszego fandomu na świecie. Shadowhunters był cudowną podróżą. Jestem taka dumna, że jestem waszą Mamą. I nadal mamy przed sobą NIESAMOWITĄ historię."

,,Ah, właśnie to zobaczyłem #saveshadowhunters''

,,Nawet, jeśli Lilith odeszła, nadal chce pomóc. Seriale mogą zostać ocalone. Naprawdę mam wrażenie, że ten został anulowany za szybko. Nie zapomnijcie o hashtagu i zróbcie jak najwięcej hałasu.''
,,I dodajcie #pickupshadowhunters!''

Nie #saveshadowhunters

 Todd Slavkin: ,,Jestem zszokowany i smutny. Bardzo dumny z serialu #shadowhunters."
Anna Hopkins: ,,Omg, nie. Tak nie może być. Ale ci wszyscy fani!!!!"

,,Czekaj, CO? Shadowhunters zostało anulowane??? Jestem oszołomiona. No weźcie, rodzina Lewis już przeszła tak wiele."

,,Okej, ten fandom jest naprawdę inspirujący!!! Mają w sobie tyle pasji i ducha i miłości!!! Czuję się jeszcze szczęśliwa, że miałam możliwość bycia częścią tego."

,,Właśnie się dowiedziałam. Jestem bardzo smutna, ale również wdzięczności, że miałam możliwość bycia częścią tego świata. Gratulację dla obsady, załogi i twórców tych świetnych 3 sezonów."

,,Wspieram to."

Posty od fanów:
 #Save Shadowhunters ponieważ jak możecie zabrać pracę tym dzieciaczkom.

 "Stał się innym Jacem. Szczęśliwszym Jacem." 
#SaveShadowhunters #Pickupshadowhunters

,,'Czysto ekonomiczne' Oh widzę  jak bardzo to jest FREEFORM (tłum. wolna forma). Wiecie co, zamiast tworzyć głupie nastoletnie seriale, które zostają anulowane każdego roku, może niech włożą pieniądze w jedyny serial z, którego są kojarzeni."

,,1,29 milion Tweetów na temat tego jak bardzo nieszczęśliwi jesteśmy. Jeśli to nie pokaże jak bardzo zależy nam na tym serialu, to nie wiem co. Weźcie pod uwagę, że to się wydarzyło w przeciągu ostatnich 24 godzin od momentu, gdy dowiedzieliśmy się o anulowaniu. Piszcie i Tweetujcie dalej. Ktoś nas wysłucha."

,,Nienawidzę patrzeć na to jak wszyscy się z nami żegnacie i nadal mam w sobie trochę nadziei, że to nie jest koniec. Ale chcę, żebyś wiedział, że byłeś idealnym Simonem Lewisem, najlepszego o jakiego mogliśmy prosić, dziękuję ci za wszystko."

,,Alberto kochany nie trać nadziei, damy radę!!!"

,,Obsada potwierdziła w trakcie mojego live'u, że byli gotowi ogłosić 4 sezon, ale Netflix wycofał się z kontraktu."
,,Właściwie Netflix odgrywał sporą rolę w serialu. Widzicie różnicę między sezonem 1, a 2: pieniądze Netflixa. Freeform nie ma wystarczająco pieniędzy, żeby ciągnąć dalej serial."


,,Robię to dobrze?"


,,Wczoraj wieczorem spotkałam Matthew i rozmawialiśmy na temat sytuacji z anulowaniem serialu i obiecałam mu, że będziemy walczyć dla serialu, dla nich... #SAVESHADOWHUNTERS To nie jest ostatnie polowanie."

,,Myślałam, że jestem wystarczająco stabilna, żeby przeprowadzić rozmowę z jednym z moich stażystów na temat Shadowhunters. 10 minut później jedliśmy całe ciasto widelcem płacząc przy tym."




,,Jak mamy cieszyć się 3B wiedząc, że te postaci nie dostaną odpowiedniego zakończenia, ponieważ 2 godziny nie są wystarczające dla tylu głównych postaci."


,,Kocham tą trójkę."

Jesteśmy na drugim miejscu!

࿕ ࿕

Nie da się zaprzeczyć, że nasz fandom jest silny.
Nie wiem jak wy, ale czytając niektóre Tweety od obsady, aż łezka mi się w oku kręciła.
Chyba najbardziej wzruszył mnie ten wielki Tweet od Katherine i burza Tweetów od Anny Hopkins (Lilith). Trochę robiło mi się smutno, że część z aktorów już się poddawała, chociaż kto wie co tam naprawdę się dzieje.
Wrzuciłam również nasz post z Twittera, a także masa postów od fanów. Niektóre były naprawdę komiczne i widać po nich było oddanie fanów.

Co chwilę słyszę coraz to nowe informacje i sama już nie wiem w co wierzyć.
Ludzie mieszają sobie w głowach. Jednak od nas nie pojawi się żadna nie potwierdzona informacja, to mogę wam zapewnić. Żadne "może", żadne "zastanowimy się". Proste "tak" lub "nie".
Do tego czasu, a także w trakcie całej tej (odrobinę dłuższej niż planowanej) przerwy postaram się nadrobić wszystkie serie (Niekanoniczne pairingi, Stylizacje, itp.), a także będą się ode mnie pojawiać posty powoli podsumowujące cały serial.
To jeszcze nie koniec, Shadowhunters!

+ Jeśli znajdziecie jakiś błąd, lub brak - dajcie mi znać. Tych postów było dość sporo i mogłam coś w trakcie zgubić.

9 komentarzy:

  1. Tweetujmy! Tyle tylko powiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś grubszego musiało się stać, jaki jest sens ogłaszania powrotu serialu na sierpień żeby niewiele później decydować a wiecie co jednak nie na wiosnę kończymy serial :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem co pisać boję się że czekają aż przewali się największa fala i wtedy zrobią co chcą.To nie pierwszy taki numer tej stacji jak nie da się wykupić to kończą ,czasem bez powodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinien być przynajmniej jeszcze 4 sezon. Tak, żeby porządnie zakończyć wszystkie wątki. W dwóch odcinkach nie da się tego zrobić.
    Tak w ogóle, właśnie uświadomiłam sobie coś okropnego. Jeśli w odcinku 3x19 będzie rozstanie Maleca (po tytule to bardzo prawdopodobne), to oni nie zdążą do siebie wrócić. No bo jak niby? Tak od razu? No chyba raczej nie... To tylko przykład, ale wiele innych wątków też nie da się sensownie zakończyć, bo 2 odcinki to po prostu za mało. Mam nadzieję, że jednak jakoś uratujemy ten serial, bo inaczej nawet nie chcę myśleć...

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic