niedziela, 24 czerwca 2018

#SaveShadowhunters

No cześć.
Powiem Wam, że chyba się wypaliłam. Mam teraz tyle czasu wolnego, ale nie mam najmniejszej chęci dodawać nic na bloga. Nie wiem, co się stało, ale tak po prostu jest. To właśnie główny powód, dlaczego nie ma ode mnie nic ciekawego ostatnio. Mam jeszcze tyle zaległych zdjęć obsady z Paryża, ale nawet nie chce mi się ich wrzucić. Wracając do tematu: parę dni temu fani wpadli na pomysł, żeby wykupić lot samolotu i latał on kilka godzin nad studiem Netflixa z napisem #SaveShadowhunters, natomiast niedługo na Time Square ma się pojawić poster naszego serialu. Tego chyba żaden fandom nie przebije.

W rozwinięciu zdjęcia i tweet Todda Skavina, który pisze o tej akcji.




Wybaczcie mi niewyciętego screena, ale coś mi się stało z telefonem i nie dałam rady. Przynajmniej macie super perfekcyjne tłumaczenie translatora xD

Jestem długo w fandomie Świata Cieni. W ogóle się nie poddajecie. #Shadowhuntersplane (samolot z napisem #SaveShadowhunters) naprawdę leciał nad naszym biurem!

3 komentarze:

  1. Nieźle chciała bym to widzieć na własne oczy.
    Nie martw się tym zmęczeniem trzeba ochłonąć po szkole,po za tym pogoda paskudna aż nic się nie chce.Odpoczywaj tak intensywnie aż się porządnie zmęczysz.xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz fandom jest strong as hell ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mi sie wydaje, że takich pomysłów z zaparciem walki o serial nie wielu by podjęło <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic