poniedziałek, 18 czerwca 2018

Shadowhunters DIY #1 – Kodeks Nocnych Łowców

Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters diy
Hejka!
Mam dziś dla Was serię DIY — zrób to sam! Kto się cieczy razem ze mną, zbliżającymi się wakacjami? Nareszcie wolne, ale Malu wyskakuje z filmikiem back to school xD Wracając. Filmik łatwy, prosty i przyjemny. W naszym ''kodeksie'' można zapisywać różne rzeczy: tworzyć notatki (wspomnienia z wakacji), zapisywać najlepsze cytaty z książek, czy tworzyć własne historie, jeżeli ktoś, tak jak ja pisze opowiadanie. Zapraszam! :)



Potrzebne będzie:
– Planer/kalendarz/zeszyt
– Kredki, mazaki, ołówek
– Drukarka:
  • wydrukować napis ''The Shadowhunter Codex'', tekstury* ulubione postacie, runy, cytaty i/lub przysięgę.
– Klej, nożyczki
– *Tekstury można zastąpić jakimś kolorowymi kartkami itp.


#SaveShadowhunters!
Lucyferowi się udało!

4 komentarze:

  1. Niestety zupełnie nie mam zdolności w tym kierunku ,bardzo zazdroszczę tym co mają.
    Jeśli chodzi o pomysł na post to ja o jednym :książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już połowę mam gotowe :D
      Ale jeszcze muszę dokończyć 1 czytać ;D
      Ja też nie umiem rysować xD

      Usuń
    2. Też nie umiem rysować. Fajnie mają ci, co umieją. Mogą na przykład zrobić jakiegoś fajnego fanarta Maleca ;)

      Usuń
  2. Czasem to strasznie frustrujące bo nieraz chciała bym wyrazić emocje związane z SH i np Clace a tu lipa nie mam jak.:(
    No ale zawsze jest wasz blog.:)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic