piątek, 22 czerwca 2018

Wakacje, wakacje...

...niech jak najdłużej trwają
Wakacje, wakacje marzenia się spełniają
Wakacje, wakacje to kawałek nieba
Wakacje, wakacje i nic więcej nie trzeba!




HEJKA!
Tak się cieszę, że aż mnie na rymy wzięło xD  Kto świętuje razem ze mną? Jakieś plany na wakacje? Paski na świadectwie, czy nie koniecznie? Dla uwagi piękny baner, który zrobiłam naszej Chloe, która teraz siedzi na zajęciach ;P.
Skoro mowa o wzorowych — do 20.00 dziś trwa promocja 50% na bilety na Warsaw Comic Con, dla osób z czerwonymi paskami. Wystarczy wstawić w komentarzu zdjęcie samych ocen — bez żadnych danych.

9 komentarzy:

  1. Ja niestety już jestem za duża na wakacje, ale od 6 lipca urlop xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie sobie myślałam, jak posta tworzyłam: "ciekawe czy ktoś wgl ma jeszcze wakacje?"

      Usuń
    2. Ty masz i ciesz się z tego puki możesz :D

      Usuń
    3. Cieszę się :D
      Ale 2 tygodnie będziecie niedługo bez postów ode mnie :DD
      Odpoczniecie xD

      Usuń
  2. Życzę fajnych wakacji ale postów będzie mi brakować, szczególnie że może w końcu kiedyś powiedzą coś konkretnego o SH.Dobrze by było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany na wakacje to prawo jazdy. Zaczynam kurs w najbliższy poniedziałek XD
    Na świadectwie paska nie ma (prędzej na dupie XD), ale średnia i tak niezła, bo 4,22. W liceum na humanie to i tak bardzo dobre osiągnięcie. Tym bardziej, biorąc pod uwagę, że obijałam się na tyle, na ile się dało (aż tak się nie da i dość leniwa jestem XD), ale i tak przeżyłam. Po prostu jestem z tych, co są leniami, ale i tak nieźle sobie radzą XD W gimbazie za takie obijanie i okazjonalne uczenie się (głównie tylko na sprawdzian) miałam świadectwa z paskiem i średnią w okolicach 5,00. Nie te czasy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam podobnie xD
      Lubię robić lekcje na świeżo (o ile je robie) czyli rano xD
      Lenistwo u mnie wygrywa, a oceny są spoko xD

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic