niedziela, 28 kwietnia 2019

3x20 Sneak Peek #2

I kolejny :) Pamiętajcie, precle są przekonujące xD


Asmodeusz:
Proszę synu, doda ci siły.

Magnus:
Nie nazywaj mnie swoim synem.

Asmodeusz:
Ale przecież nim jesteś. Jestem twoim ojcem.
Mam cię chronić i dbać o ciebie przez całą wieczność.

Magnus:
Myślisz, że kupisz mi przekąskę,
a ja powitam cię z otwartymi ramionami?
Jesteś w błędzie.

Asmodeusz:
Co jeszcze mogę zrobić,
aby oderwać twój umysł od tego okropnego bólu serca?

Magnus:
Muszę po prostu trochę odpocząć.

Asmodeusz:
Więc wracajmy do domu.

Magnus:
To jest problem. Nie jestem mile widziany w Instytucie,
a mój apartament... Cóż, już nie jest mój.

Asmodeusz:
Tak po prostu go oddałeś?

Magnus:
Oddałem go za przysługę Wielkiemu Czarownikowi Brooklynu.

Asmodeusz:
A ten kontrakt jest wiążący, bo...?

Magnus:
Bo słowo mężczyzny jest wiążące.

Asmodeusz:
Urodził się z demoniczną krwią, prawda?

Magnus:
Oczywiście, ale nie wiem, co to zmie...—
Słuchaj, ja nie potrzebuję twojej pomocy. Idę do hotelu.

Asmodeusz:
Magnus. Wysłuchaj mnie.
Ten nowy Wielki Czarownik, skąd pochodzi?


***
Niby nie powinnam lubić Asmodeusza, ale trochę go lubię xD


1 komentarz:

  1. O chuj, ja też tak mam XD Niby wszyscy na Asmodeusa, że taki zły i w ogóle, ale ostatnio wydał mi się dość sympatyczny XD Jest miły dla Magnusa, bo ma interes, w sumie ofertę, ale no... W odcinku 3x19 był całkiem przekonujący i gdyby się uprzeć, to można by nawet uwierzyć w te jego zamiary naprawienia relacji z Magnusem XD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic