niedziela, 5 maja 2019

Finał serialu - Sneak Peeki

Na samym początku chcę przeprosić, że post pojawia się tak późno. W tym tygodniu mieliśmy trochę zmniejszone siły na blogu, ze względu na mój wyjazd do Nowego Jorku. Do domu wróciłam dopiero wczoraj wieczorem, ale nie spałam 2 dni, więc dziś wstałam pod koniec dnia, trochę wściekła, załamana, smutna i stęskniona. Dalej nie mogę uwierzyć, że jestem znowu w moim szarym mieście zamiast w moim ukochanym NYC. Od razu zapytam, czy ktoś chciałby zobaczyć post ze zdjęciami z Nowego Jorku? W końcu tam dzieje się akcja seriali i może ktoś byłby zainteresowany. Piszcie w komentarzach, a teraz zapraszam do oglądania:
Więcej w rozwinięciu!

Catarina:
Hej, Alec.
Alec:
Hej, Catarina.
Może to zabrzmieć trochę dziwnie, ale myślę, że powinnaś przyjechać do mieszkania Magnusa i sprawdzić czy wszystko w porządku z jego... jaszczurką.
Catarina:
Jaszczurką? Magnus ma jaszczurkę?
Alec:
Tak, sam nie wiedziałem, że ją ma.
Catarina:
Myślałam, że nieznosi gadów.
Alec:
Musisz przyjechać tu szybko. Muszę kończyć.
Coś się stało Isabelle.

Alec:
Dzień dobry.
Magnus:
Zdecydowanie jest to dobry dzień. Zdecydowanie.
Alec:
Co to?
"Serdecznie Zapraszamy na ślub Alexandra Gideona Lightwooda i Magnusa Bane'a... 
dziś wieczorem."
Magnus:
Po co czekać jeszcze dzień dłużej?
Po tym wszystkim co razem przeszliśmy, kto wie jaki kryzys spadnie na nas jutro?
Alec:
Sam nie wiem, miałem nadzieje, że będziemy mieć szansę... zaplanować to.
Magnus:
Kiedy twój ślub planuje czarownik, jedyne czego potrzebujesz to trochę magii i znakomity gust.
Okej. Na początek, lokalizacja.
Co powiesz na Taj Mahal?
Albo Machu Picchu?
Mm, w Świątyni Słońca.
Alec:
A co powiesz na — Instytut.
Magnus:
Jasne.
Bo kiedy myślę "romantyczny", myślę o nowojorskim Instytucie.
Co powiesz na Ladere w St. Lucia?
Mmm, z widokiem na tropikalne morze.
Portale będą przenosić gości, a my możemy...
Alec:
Magnus.
Tylko pomyśl.
Clave będzie musiało uhonorować i świętować związek Nocnego Łowcy 
z czarownikiem pod ich własnym dachem.
Sam pomyśl jaką wiadomość to wyśle dla innych takich jak my.

Alec:
Wygląda na to, że już wiesz.
Jace:
Od dawna to przeczuwałem. Dostałem zaproszenie.
Alec, gratulacje. Cieszę się twoim szczęściem.
Alec:
Dzięki. Wiesz, Magnus zajmuje się wszystkim.
Jace:
Jasne.
Alec:
Ale jest kilka rzeczy, którymi muszę zająć się sam. Jak na przykład poprosić się o bycie moim drużbą*
Jace:
Znowu?
Alec:
Znowu. Tak.
Jace:
Alec, oczywiście.
Alec:
Uh. Jest jeszcze coś co chciałem ci powiedzieć. Um.
Wprowadzę się do Magnusa.
Jace:
Oh.
Alec:
Nie będzie to problemem, prawda?
Jace:
Nie. W końcu nie ma żadnej zasady, że głowa Instytutu musi faktycznie w nim mieszkać.
Alec:
Tak.
Jace:
Tylko... bądź w kontakcie.
Alec:
Jace, jesteśmy Parabatai.
Gdziekolwiek pójdę, ty jesteś tuż przy mnie.

Clary:
Są jakieś informacje w sprawie Magnusa?
Jace:
Nie.
Clary:
Alec musi czuć się okropnie.
Jace:
Alec jest silny.
Jest zdeterminowany, by ściągnąć go spowrotem i uda nam się to zrobić.
Wiem, że nam się uda.
W końcu odzyskałem ciebie, prawda?
Clary:
Czyżby?
Jace:
Jesteś tą samą Clary, którą byłaś zawsze.
Clary:
Nie, nie jestem.
Jak mam wrócić, po tym wszystkim co zrobiłam?
Jace:
Tak samo jak ja.
A ja będę tu, żeby ci pomóc.
Nie ważne co się stanie.

Maryse:
Jadłeś coś?
Alec:
Nie.
Maryse:
Słonko, to nic złego dać sobie chwilę by przeboleć.
Odwaga Magnusa ocaliła Alicante.
Jego poświęcenie było jedyną rzeczą, która pozwoliła Clave pozbyć się z sukcesem tych demonów.
Alec:
Magnus nie jest martwy.
Jest w Edomie.
Maryse:
Oboje wiemy, że nie może nigdy wrócić do domu.
Szczelina, by się otworzyła i wtedy cały Edom powróciłby wraz z nim.
Alec:
Znajdę jakiś sposób i sprowadzę go z powrotem.
Mam ślub do zaplanowania.

***

* Oryginalnie nie zostało to określone jako drużba (czyli best man), tylko suggenes — u Nocnych Łowców jest to ktoś z rodziny kto akceptuje w rodzinie drugą osobę z pary młodej. Parabatai ma za zadanie dopilnować, by jego parabatai trafił i ożenił się z odpowiednią dla niego osobę. Wszystkie te informację zasięgnęłam z tego bloga, którego bardzo polecam dla tych zainteresowanych, którzy wystarczająco znają angielski. 

3 komentarze:

  1. Ja bym chciała twoje zdjęcie na naszej ławce, ale nie masz :(,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj posta ze zdjęciami z Nowego Jorku XD Nigdy nie byłam, ale lubię USA, chętnie bym przejrzała parę fotek XD

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zobaczę post ze zdjęciami z NYC :D bardzo chciałabym tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic