piątek, 3 maja 2019

Promo finałowej serii

Elo elo
Już już, jestem z tłumaczeniem, nie krzyczcie na mnie XD Krótki, nic nie znaczący spoiler, to jest chyba najdłuższe i najlepsze i najlepsze promo, jakie w mojej "karierze" tłumaczyłem. Tak więc...
Zapraszam do rozwinięcia.



Alec:
Magnus poświęcił wszystko, aby nas uratować, a ja sprowadzę go z powrotem.
Mam plan na nasz ślub.

Ostatni, epicki rozdział...

Clary:
Zostanie Nocnym Łowcą... To zawsze było to kim chciałam być. Nie wymieniłabym Świata Cieni za nic.

 Kończy się, tam gdzie się zaczął...

Maia:
Nie możesz się bać otworzyć serca, dla ludzi, którym na Tobie zależy.

Z miłością...

Jace:
To jest to, o co walczyliśmy, więc możemy żyć i kochać w pokoju.

I jednym...

Alec:
To nie jest ten sam Jonathan co wcześniej.

Ostatnim...

Alec:
Jest bardziej potężny niż kiedykolwiek.

Polowaniem

Lilith:
Nie ma nic piękniejszego, niż narodziny Boga.

Jace:
On chce, aby Clary widziała jak świat umiera.

Clary:
Jestem jedyną osobą, która może to zakończyć. Mogę go zatrzymać.
Przestań zabijać.

Jonathan:
Clary zejdź mi z drogi, albo wykończę również Ciebie.

Clary:
Jonathan...

***
Tak, to już niestety prawie koniec naszego serialu. Z tego też powodu starałem się robić te tłumaczenie najlepiej jak tylko umiałem - co nie znaczy oczywiście, że we wcześniejszych miałem na to wywalone. Robiłem co mogłem, aby wszystkie dialogi brzmiały logicznie i nie miały błędów i mam nadzieję, że mi się udało.  Z mojej strony mogę powiedzieć tyle:  Same promo było zrobione genialnie, więc nie mogę się doczekać, aż zobaczę pierwszy z dwóch ostatnich odcinków. Jednocześnie chciałbym, aby to wszystko trwało znacznie dłużej, dlatego mam do tego wszystkiego mieszane odczucia.
To tyle ode mnie.

Do następnego posta:
Pozdrawiam gorąco, Danko.

14 komentarzy:

  1. Ja mam tylko nadzieję że dostaniemy szczęśliwe Clace (nareszcie), ślub Maleca i wreszcie nasze wymarzone Sizzy 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak NARESZCIE skoro oni byli od 2A albo 3A razem i pewnie nadal są i Będą

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale nie byli zbyt szczęśliwi xd Najpierw sowa, potem śmierć.

      Usuń
    4. No nie byli zbyt szczęśliwi i martwi mnie płaczący Jace w promo 🤔

      Usuń
  2. Ka podejrzewam, że Simon bd tak kak w książce Nocnym Łowcą. I, że może Izzy ma w sobie niebiański ogień. Gdzieś pod zdjęciem Izzy w szpitalu były domysły, że jak wbiły się w nią cząsteczki miecza to mogło coś takiego się z nią wydarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luke i runy? Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce mi pęka na myśl o końcu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego końca serialu, znow mam złamne serce . Co sie stanie z blogiem gdy serial sie skonczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wkurzył mnie fakt że ciągle nie ma miłości I i S bo to co dają jest nędzne ,na dodatek to koniec więc bardzo pobieżnie potraktują fajną miłość.
    Nie będę nawet wspominać jak bardzo jestem załamana z powodu KOŃCA serialu.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie za bardzo mogli przyspieszyc milosc Izzy i Simona. W sumie ich watek dopiero w trzecim sezonie sie rozwinal. W poprzednich sezonach mieli malo scen i nie mogli teraz nagle miec juz w odc 3 pocalunku. To jest moje zdanie. Wg mnie teraz sie pocaluja. I to idealnt moment i gdyby byl 4 sezon to wtedy bysmy mieli wiecej Sizzy. Malec tez mial swoj pierwszy pocalunek dopiero w 12 odc. I potem sie rozwinela ich relacja. Jak zaluhe ze nie ma 4 sezonu. Tyle by jeszcze moglo sie dziac. Chociaz szkoda byloby mi Magnusa bo teraz przez wiekszosc odcinkow byl zalamany bo albo nie mial magii albo Aleca a w 4 sezonie gdyby byl bylby mroczny i w Edomie. I znowu mialby malo szczescia

    OdpowiedzUsuń
  8. LOL, tylko ja mam wyjebane, że serial się kończy?
    Tzn. nie mówię, że cieszę się na jego koniec, bo choć miał swoje wzloty i upadki (tych drugich więcej), to mimo wszystko nawet lubiłam to oglądać... Nie licząc sezonu 3B, bo ten to mnie nieźle wkurzył... Ale w sumie trochę ratują go te ostatnie odcinki, głównie 3x20

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic