piątek, 23 października 2015

Podsumowanie Stażu Ewe Liny

Dziś nadszedł czas, by podsumować staż kolejnej adminki, czyli Ewe Liny.


Przejrzałam wszystkie twoje posty. Razem dodałaś ich 9, czyli powyżej minimum.
Przez te dwa tygodnie zaczęłaś serię Zdjęcia z Instagrama, dodałaś kilka Quizów, masz ciekawe pomysły i wiem, że masz potencjał, dlatego postanowiłam PRZYJĄĆ CIĘ NA STAŁE!

Jednak, mimo iż przyjęłam cię, musisz poprawić kilka rzeczy, a piszę je jedynie, byś wiedziała co jest nie tak i stała się jeszcze lepszą adminką niż jesteś:

*Czcionka (patrz jak wyglądają w innych postach, bo u ciebie wychodzi trochę za duża)
*Zdjęcia - często jak wchodzę w twoje posty atakują mnie duże i rozmazane zdjęcia, nie wiem czy to wina komputera, ale spróbuj je zmniejszać na średnie, albo na małe
* Błędy - można się u ciebie natknąć także na błędy ortograficzne, albo zgubione ę, także pilnuj tego, w bloggerze podkreśla błędy, a jeśli tobie tego nie robi możesz przed dodaniem przesłać do mnie, ja skoryguje.

To chyba tyle, także ten tego... witamy w załodze :D

1 komentarz:

  1. Dziękuję masz rację robię strasznie błędów, ale kto ich nie robi. w końcu uczymy się na błędach;0 z czcionką to moja winna po prostu jestem do takiej przyzwyczajona, ale zmienię obiecuje tak samo jak zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic