sobota, 24 października 2015

Nowy Trailer

Hej, właśnie pojawił się kolejny, już drugi zwiastun serialu Shadowhunters. Poniżej znajduje się filmik i moja opinia. Enjoy!


Shadowhunters TV Show *NEW PROMO* Trailer
(niestety nie mogłam znaleźć na yt, także podaje w linku)


Czy ktoś oprócz mnie jest tak podekscytowany jak ja? Promo moim zdaniem jest super zrobione mimo słabej jakości, uchyla nam rabka tajemnicy tego co będzie się działo w serialu. Widzimy relację Simon - Clary, pragnienia Clary, by dostać się do szkoły artystycznej, (Ps. Kat w tym zwiastunie wygląda super, jak prawdziwa Clary), relacja Izzy - Clary.
Promo zawiera wiele scen ukazanych w poprzednim zwiastunie, ale zostało wzbogacone również o wiele innych co sprawia, że da się odczuć ten klimat Darów Anioła. 

 A jak wam się podoba? Nie możecie doczekać się serialu tak bardzo jak ja? A może jesteście wiernymi fanami filmu? Piszcie :)

2 komentarze:

  1. Hej,
    Mam takie same odczucia jak Ty ;) To dobrze. Zwiastun mi się podobał, a szczególnie moment z obrazem i Izabell.

    Moda-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic