niedziela, 25 października 2015

Quiz - Którym Znakiem Runicznym Jesteś?

Na oficjalnej stronie Shadowhunters pojawił się kolejny Quiz, link i tłumaczenie poniżej:




Tłumaczenie:

Pytanie 1: Jak zazwyczaj spędzasz swój dzień?

Oglądając ludzi
Spędzając czas z przyjaciółmi
Odkrywając świat
Spędzać czas na mejlu (?)


Pytanie 2: Idziesz do parku rozrywki, możesz zabrać 
jedną osobę. Kto to będzie?

Kogoś kto może ze mną chodzić cały dzień i nie męczy się szybko. 
Chcę pójść na WSZYSTKO (na każdą atrakcję)
Chciałabym zabrać mojego najlepszego przyjaciela, ale obiecałam już komuś innemu
Mojego najlepszego przyjaciela, wszędzie z nim chodzę
Kogoś kto chcę iść tylko na najstraszniejsze rollercoastery

Pytanie 3: Gdybyś został napadnięty co byś zrobił?

Skryła się w cieniu, a potem uciec nie robiąc hałasu
Próbowała bronić się wszystkim co znajdę w pobliżu
Znalazłabym jego słabe strony i próbowała z nim walczyć
Uciekła bym, mam na myśli, jestem strasznie szybka, on nigdy mnie nie złapie.

Pytanie 4: Co myślisz o Podziemnych?

Czy oni nie są świetni? Jestem dla nich przyjazna.
Szczerze, są tak nie mili dla nas jak my dla nich
Część moich przyjaciół to Podziemni
Przymierz pokazuje jak się czuje (?)

Pytanie 5: Twój najlepszy przyjaciel jest w niebezpieczeństwie. Co zrobisz?

Uratuję go! Nie mogłabym nawet pomyśleć o życiu bez niego
Obronię ich sama. Mogę ich wziąć (?)
Mogłabym być w takich samych kłopotach. Zawsze będę po ich stronie
Za późno. Nie mogę im pomóc! Uciekam!

Pytanie 6: Idziesz pokonać jakiegoś Forsaken (jakiś demon zapewne), ale ktoś ci mówi, że masz zostać i ćwiczyć. Co myślisz?

Nie chcę się kłócić. Zostanę, a demona pokonam innym razem
Więc wszyscy mogą iść, ale ja nie mogę? Serio?
Ale zabijanie demonów jest w pewnym sensie treningiem
Wyjdę tylko na chwilę na dwór zaczerpnąć powietrza (i pokonać kilka demonów)

Pytanie 7: Ktoś powiedział coś złego o twoim przyjacielu. Co robisz?

Nie mam czasu pomóc. Jestem zbyt zajęta nurzaniu się we własnym cierpieniu.
Zbiorę grupę ludzi i skonfrontuje się z tą osobą
Będę go obserwować, by upewnić się, że jest z nim dobrze
Zapytam się przyjaciół co według nich powinnam zrobić. Nie zrobię niczego bez ich zgody.

Pytanie 8: Jesteś na imprezie i ktoś próbuje walczyć z tobą. Co robisz?

Próbujesz się odsunąć. Nie jesteś osobą gwałtowną
Nie byłoby mnie tam na pierwszym miejscu (?)
Walczę. Nie boję się!
Uspokajam tą osobę, a potem szukam najbliższego wyjścia.

Niektóre zdania ciężko było przetłumaczyć, ponieważ posiadają slang którego raczej nie uczą w szkole. Ale jakoś się udało. 

Co wam wyszło?

3 komentarze:

  1. Stamina
    You're everything a Shadowhunter strives to be: happy, fearless, and well-liked. Just like the stamina rune, you could go hours slaying demons in battle and not tire. You are naturally cautious and sneaky, so when it comes to saving the world, you're a must-have for any demon-slaying squad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny jak wam wyszło??????
    bo mi tak:
    Jesteś Heal

    Jesteś opiekuńczy, wrażliwy indywidualne i zawsze jesteś pożyczek ramię płakać się. Lubisz myśleć obu punktów widzenia przed odebraniem boki i kiedy to robisz, to zwykle słuszna. W cieniu świecie, zwykle sugerują najbardziej bezbolesny sposób na radzenie sobie z problemami. Dobra robota, jesteś.
    A to prawda!!!
    Pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic