czwartek, 7 kwietnia 2016

Informacja

Sezon się zakończył, a tym samym dodawanie Sneak Peeków, zwiastunów i tym podobnych. Zatem trzeba czymś zapełnić czas oczekiwania na premierę (której data jak na razie nie jest znana). Poniżej wypisałam wszystkie pomysły jakimi ja zajmę się podczas oczekiwania na drugi sezon:
  • Niekanoniczne Parrinig (niedługo pojawi się kolejny post z tej serii)
  • Fanowskie zwiastuny/openinigi/filmiki
  • Przeróbki internetowe
  • Najlepsze sceny postaci
  • Aktorzy w innych produkcjach
  • Oceny Aktorów (ciąg dalszy)
  • Aktualności z życia aktorów
  • Inne Seriale (czyli inne produkcje, które mogłyby was zainteresować)
A teraz mam do was pytanie: Co chcecie zobaczyć w trakcie przerwy? Ten blog jest prowadzony dla was, więc chcę wiedzieć co was interesuje.

10 komentarzy:

  1. Chciałabym zapytać o tłumaczenie Opowieści z Akademii Nocnych Łowców ;) Szukam wszędzie i nic ;(
    Szukałam również Kodeksu Nocnych Łowców, ale znalazłam tylko pierwszy rozdział po polsku ;/
    Udało mi się pobrać cały kodeks ale chyba po hiszpańsku ;D
    Może mogłaby się pojawić tu informacja gdzie można pobrać lub kupić te książki w j. polskim?
    A może pojawiłoby się tu na blogu to tłumaczenie? ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuje to nie ma całości po polsku.

      Usuń
    2. Wszelkie informacje co do tłumaczenia "Welcome to Shadowhunters Academy" znajdziesz tutaj ---> http://shadowhunters-polska.blogspot.com/2016/02/tales-from-shadowhunter-academy.html#more
      Co do Kodeksu Nocnych Łowców, to nie mam pojęcia gdzie można taki e-book przetłumaczony PL pobrać :/

      ~Wero Nika

      Usuń
  2. Dołączam się do prośby do co Akademii! ^^ I ew, może coś o Lady Midnight? Jakieś przeróbki z tumblra? Ale ostrzegam - jak ktoś nie czytał, niech uzbroi się w twardą, pre-feelsową sokrupę, bo ja w połowie książki... No cóż, po prostu mnie to przerosło. O, i może linki do ff.? Tego nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to samo!!!!! też się dołączam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani autorzy możecie też dodawać jakieś posty związane z innymi lekturami od pani Clare. Ma naprawdę świetne książki :)
    Oczywiście ciesz mnie to, że nie pozostajecie na laurach, tylko ciągle coś będziecie dodawać :)
    starajcie się być na bierząco z informacjami dla nas! świetnie prowadzicie ten blog. pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do twórczości pani Clare, wszystkie są dodane w zakładce ''Książki'', ale może pojawią się jakieś luźne opinie, recenzje danych książek. W końcu ostatnio wyszła Lady Midnight, więc może pokuszę się o jej recenzję.
      I oczywiście dziękuję za miłe słowa, staramy się jak możemy i cieszymy się, że blog wam się podoba :)

      Usuń
  5. Gdzie mogę zobaczyć na żywo Superfan Suite???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wasze pomysłu są fajne i chętnie zobaczę posty o każdej, z podanych wyżej tematyce☺

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic