wtorek, 19 kwietnia 2016

Informacje dotyczące tłumaczenia "Shadowhunters Academy"

Pojawiło się wiele pytań dotyczące tego tłumaczenia, więc postanowiłam napisać wszystkie odpowiedzi na wasze pytania :)





1. Kiedy dodacie 1 rozdział? 
Odp.: Postanowiłam przetłumaczyć pierwszą część "Welcome to Shadowhunters Academy" i całość dodać. Jak będę dodawać? Jeszcze zobaczę :)

2. Kiedy pojawi się tłumaczenie? 
Odp.: Planowany termin - Lipiec 2016r. :) Jak się nie wyrobimy, to będzie to Sierpień/Wrzesień. Zrozumcie, że trudno tłumaczyć to wszystko i zajmuje to trochę czasu, a my mamy jeszcze życie prywatne, nie tylko Świat Cieni :)

3. Ile osób tłumaczy książkę? 
Odp.: Ja i adminki : Wytrwała, Darkheart, ChairmanMeoW

4. Gdzie pojawi się tłumaczenie? 
Odp.: Tutaj na stronce, zapewne zrobimy oddzielną zakładkę na to ;)


Wszelkie pytania, które nie wymieniłam tutaj kierujcie do mnie - adminka Wero Nika :) Najlepiej piszcie pod moimi postami w komentarzach lub pod tym postem :D

~Wero Nika

3 komentarze:

  1. Czy będzie wydana tak jak "Kroniki Bane'a"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroniki Bane'a wydała wytwórnia MAG, a Welcome to Shadowhunters Academy tłumaczymy my, więc to nie wyjdzie w postaci książki, tylko PDF :) Jak dobrze ocenicie to co przetłumaczyliśmy, itp. być może zastanowimy się nad napisaniem do MAG i poproszeniem wydania tej książki, ale niestety duży koszt poniesie coś takiego ;)

      ~Wero Nika

      Usuń
  2. Już trochę czasu po terminie minęło, a opowiadania nadal nie ma (no chyba, że coś przeoczyłam). Kiedy mamy się spodziewać publikacji? ;/

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic