sobota, 15 października 2016

Czyżby Jordan w 2 sezonie?

Pojawiły się kolejne zdjęcia z planu. Są one dość zaskakujące, bo przedstawiają Maię na biwaku z... no właśnie z kim?




Część fanów stwierdziła, że to Simon. Jednak nie wiem jak wy, ale ja nie sądzę, by to był on. Chłopak na zdjęciu już bardziej przypomina mi Aleca niż naszego wampira.

Gdy pierwszy raz zobaczyłam to zdjęcie myślałam, że to zdjęcie z kadru ostatniej części Harry'ego Pottera. No wiecie, Harry i Hermiona w namiocie w środku dziczy. Potem patrząc na zdjęcie stwierdziłam, że chłopak przypomina Tylera Hoechlina z Teen Wolf. Ale jedynie przypomina. Postać na zdjęciu wygląda zdecydowanie młodziej i ma łagodniejsze rysy. To nie mógłby być Tyler. A, więc kto?

Ja stawiam na Jordana. Jordan jest częścią historii Maii, a ponieważ pojawia się ona to logiczne, że go też niedługo zobaczymy.

Poniżej przypomnę wam kim był Jordan, ale osoby, które zamierzają przeczytać książki i sobie nie spojlerować lepiej niech tego nie czytają.:

Tak w mniejszym skrócie: Jordan był chłopakiem Maii i przemienił ją w wilkołaka za co ona go znienawidziła. Poznajemy go, gdy zostaje opiekunem Simona jako nowego wampira. Po jakimś czasie Jordan i Maia ponownie się schodzą, jednak Jordan ginie zabity przez Sebastiana/Jonathana, a później dowiadujemy się, że dziewczyna chciała z nim zerwać.

Szczerze, mam nadzieję, że nie potraktują tak tej postaci w serialu. Strasznie podobał mi się wątek z Simonem i Jordanem dzielącymi mieszkanie, jak i Jordanem uczącym medytacji Jace'a. Niezłego wyzwania się chłopak podjął.

***

A wy jak myślicie? Kto znajduje się na zdjęciu? Chcielibyście zobaczyć Jordana w 2 sezonie?

2 komentarze:

  1. A ja, jak zobaczyłam to zdjęcie po raz pierwszy, to myślałam że to Matt (Alec) i jego dziewczyna Esther, tylko co oni by robili na planie? Widać wyraźnie, że to jakaś scena z serialu. Ale ta dziewczyna jakaś nie podobna do Mai, w sumie to niewyraźnie widać.
    Fajnie by było, jakby Jordan się pojawił, bardzo go lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że ta dziewczyna ma ciemniejszą karnacją. Ale faktycznie jest słaba widoczność. Jednak wydaje mi się, że Maia najbardziej pasuje, bo żadna inna dziewczyna nie przypomina tej na zdjęciu. Ewentualnie może to być jakaś przypadkowa para. Ale nadal liczę, że to będzie flashback związku Maii i Jordana.

      Usuń

Theme by Lydia Land of Grafic