sobota, 8 października 2016

Pierwsze spojrzenie na 2 sezon #2

No i w końcu ostatni Sneak Peek na dzisiaj. Jeśli Freeform postanowi nagle jeszcze coś dodać to ich zamorduję, bez żartów. Tak, czy siak cieszcie się filmikiem, tłumaczeniem, a ja wrócę do nauki i próby pokonania bólu pleców ( nie tęskniłam za tym fragmentem tłumaczeń).


Tłumaczenie:

Maryse: Jesteśmy w trakcie wojny. Valentine ma teraz Kielich Anioła co oznacza, że nie mamy wątpliwości, iż tworzy nową armię. A jeden z naszych się do niego przyłączył.
Isabelle: Wygląda na to, że królowa odzyskuje swoje królestwo.
Maryse: W związku z tym Clave zadecydowało wprowadzić stan wyjątkowy w Instytucie. Ich priorytetem jest zastąpienie obecnego przywódcę, którego uznali za nie nieefektownego. 
Mam zaszczyt przedstawić wam nową głowę nowojorskiego Instytutu, reprezentanta Clave, Victora Aldertree.
Alec: Wiedziałaś o tym?
Isabelle: Nie. Ale może to jej sposób, by wrócić do Idrisu.
Lydia: Maryse zrobiła to za moimi plecami.
Victor: Moi goście Nocni Łowcy (słyszycie jak beznadziejnie to brzmi, ale spk Victor jak wolisz).
To zaszczyt być z wami wszystkimi. Musimy znaleźć Jace'a Waylanda. Jest Nocnym Łowcą, a my nie zapominamy o naszych ludziach. 
Informacja o jego położeniu może być wielkim kłamstwem w tym pokoju. Więc chce porozmawiać z każdym kto był z Jacem na misji kiedy zaginął.
Jeszcze jedna rzecz: ze skutkiem natychmiastowym Instytut zostaje zamknięty, ale to jest jedynie tymczasowe. Czas odwrócić reguły panujące w tym Instytucie.
Clary: Czekaj. Jeśli jesteśmy tu zamknięte, to kto jest na zewnątrz, żeby szukać Jace'a?
Isabelle: Coś wymyślimy. 
Nie martw się. Jace jest twardy. Valentine go nie złamie.

***

I at końcówka. Jak oglądałam to na Live'ie to dziewczyny na żywo tak wrzeszczały przy momencie z Jacem. A ja tylko zastanawiałam się po co one tak wrzeszczą? Nie wystarczą mu te tortury cielesne?

Dobra to na tyle mojej wredności, to był ostatni Sneak Peek. Jeszcze jutro postaram się wstawić zdjęcia z Comic Conu i najważniejsze informacje jakie zebrałam z panelu. Dziś już niestety nie dam rady. To był szalony wieczór. Kto próbował się dorwać do streamów, twitterów ten pewnie rozumie. I tak od 18, a właściwie jeszcze przed, bo trafiłam przypadkiem na panel Gotham. 

Dajcie znać jakie są wasze odczucia odnośnie tego sezonu. Jesteście tak samo podekscytowani jak ja, a może zapowiedzi was nie urzekły?

4 komentarze:

  1. Nie mogę usiedzieć z niecierpliwości! Ja chcę już ten 2 sezon! Już! Teraz! Natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak jak zobaczyłam trailer i sneak peeki to o mało co zawału nie dostałam.
    już się nie mogę doczekać 2 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam! Szczerze powiedziawszy to 1 sezon średnio mi się podobał, więc do 2 podchodziłam trochę sceptycznie, ale po obejrzeniu zwiastunu i sneak peeków nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic