sobota, 8 października 2016

Zwiastun 2 sezonu

Dzisiejszy Comic Con był naprawdę emocjonujący. Oprócz wywidów z obsadą na samym początku zostały nam zaprezentowane trzy filmiki: zwiastun i dwa Sneak Peeki. Poniżej znajduje się zwiastun jak również i jego tłumaczenie. Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tej zapowiedzi.


Tłumaczenie:

Maryse: Mamy wojnę. Valentine tworzy nową armię. A jeden z naszych przeszedł na jego stronę.
Valentine: Oboje chcemy tego samego. Ocalić ten świat.
Alec: Jeśli zabijesz go zabijesz też część mnie.
Clary: Nie musisz mnie dłużej chronić.
Jocelyn: Myślisz, że rozumiesz ten świat, ale tak nie jest.
Valentine: Naprawdę myślisz, że miłość zatrzyma cię przed zranieniem swojej rodziny i przyjaciół?
Maryse: Jace nie jest twoją rodziną
Alec: On jest mi bliższy niż rodzina.
Jace: Nie chcę nikogo skrzywdzić.
Maia: To źle, bo my chcemy.
Simon: Incanto.
Wilkołak: Najgorszy wampir na świecie.
Clary: Myślałam, że Valentine jest potworem, ale ty...
Magnus: Kiedy wszystko zaczyna się walić nie odpychaj mnie.
Valentine: Ponieważ kocham cię synu.
Jocelyn: Twój brat niesie ze sobą tylko śmierć i zniszczenie. 
Jace: Mam dosyć twoich gierek.
Luke: Co jest z tym gościem?


Shadowhunters - zimowa premiera
Poniedziałek 02 stycznia

Nie wiem jak wy, ale ja zakochałam się w trailerze, jak i dwóch scenach przedstawionych nam podczas panelu. Póki co wszystko jest świeże, więc ciężko jest znaleźć coś w dobrej jakości, ale jak tylko coś znajdę to wstawię pozostałe dwa filmiki wraz z tłumaczeniem.

Oglądam ten zwiastun już któryś raz i teraz w końcu czuję, że ten sezon będzie czymś. Świetne efekty, lepsza gra aktorska, jakość. Po prostu widać, że zmiana w kadrze dużo dała serialowi.

A wy co myślicie o zwiastunie? Myślicie, że ten sezon będzie lepszy? Mieliście okazję oglądać panel?

6 komentarzy:

  1. Zachęcający!!!Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam zwiastun w kółko i w kółko i krzyczałam w poduszkę. TO JEST SUPER. Nie tak jak pierwszy sezon od razu widać różnice. Sneak Peek jest po prostu genialny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy oglądnęłam zwiastun zaczęłam skakać i krzyczeć na cały głos: Na Anioła!
    Tak więc moi sąsiedzi mogą mnie uznać za psychopatkę, ale co tam...
    JEST ZWIASTUN 2 SEZONU SHADOWHUNTERS, i gdzieś mam opinię innych!!!➰<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak gdzieś od godziny 17 zaczęłam nerwowo chodzić, w kółko tylko wracałam po nowy kubek z kawą, a potem wrzeszczałam do laptopa po angielsku. Co właściwie u mnie bywa normą, ale na szczęście u mnie wszyscy wiedzą, że jestem nienormalna, a sąsiadów nie mam.

      Usuń
    2. Ja po napisaniu poprzedniego komentarza jeszcze skakałam, tak że potknęłam się i z gracją nocnego łowcy, rąbnęłam w podłogę robiąc nie mały huk...;) Po czym pozbierałam się i zaczęłam przeklinać Valentine'a, na co moi rodzice powiedzieli, że pójdą na spacer i zostawią mnie samą z moimi myślami o Nocnych Łowcach...

      Usuń
  4. Trailer jest genialny. oglądam go w kółko i już się nie mogę doczekać 2 sezonu. 2 sezon - będzie się sporo działo. :-D
    pozdrawiam gorąco wszystkich fanów Shadowhunters

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic