sobota, 8 października 2016

Kolejny news z NYCC

Informacji z NYCC ciąg dalszy. Dzisiejszego dnia zostało nam ujawnione wiele ciekawych newsów. Wiele z nich zszokuje fanów czytających książki Cassie jak i tych, którzy nie mieli takiej okazji.
W rozwinięciu znajdziecie kolejną ujawnioną nam informację.


Paul Wesley wyreżyseruje odcinek Shadowhunters!


Nie przesłyszeliście się. Sama byłam kompletnie zdziwiona, coś w stylu ,,co na panelu Shadowhunters robi Paul Wesley? Znowu pomyliłam panele?''. Długa historia. Tak, czy siak poniżej przedstawiam wam tłumaczenie filmiku na, którym wypowiada się sam Paul. Polecam obejrzeć, bo warto:



Tłumaczenie: 

Hej ludzie tu Paul Wesley. Mam nadzieję, że macie huczną imprezę tam na Comic Conie. Chciałem zrobić tylko szybkie wideo, żeby dać wam znać, że będę reżyserować odcinek sezonu 2 Shadowhunters. Nie mogę się doczekać, by pracować z tą niesamowitą obsadą. I najważniejsze, nie mogę się doczekać, by spróbować czegoś kompletnie nowego. Nie wiem naprawdę nic o odkrywaniu świata wampirów, czarowników, wilkołaków. Będę musiał zrobić jakiś poważny research. Właściwie lepiej już zacznę. Życzę wam miłej zabawy. I do obsady: nie mogę się doczekać, by was poznać.

Z tego co kojarzę Paul gra w Pamiętnikach Wampirów, więc jego fanki n pewno będą szczęśliwe. Oprócz tego nie wiem, czy ma jakieś doświadczenie za kamerą, ale sądzę, że nie daliby komuś nie doświadczonemu tak po prostu kamery w ręce. 
Wydaje mi się też, że nie powinien mieć on problemów z wpasowaniem się w ten świat, niby w naszym serialu jest dość spora różnorodność, ale w TVD również możemy znaleźć wampiry. Może również Paul wpuści do serialu trochę nowości i świeżości. W końcu Pamiętniki Wampirów odniosły sukces. Nie mogę się doczekać, by zobaczyć go za kamerą.

***

A wy, jakie macie odczucia co do tego news'a? Cieszy was, czy nie?


2 komentarze:

  1. Jeśli o mnie chodzi - odbiło mi się o uszy, jak aktorzy wspominali o postaci Sebastiana i w sumie to jest dla mnie najważniejsze, so... Jeśli on będzie i go nie zepsują - umrę w spokoju. Jednak jeśli mi go zepsują to gwarantuję, że się tam do nich dostanę i coś im zrobię. Jonathan jest mój i koniec kropka.

    *tak kończy człowiek, który pozwolił sobie na całkowite zatracenie w swojej wyobraźni nie dopuszczając przy tym najistotniejszych fragmentów książki. On żyje. Jest moim mężem. Koniec kropka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma doświadczenie, bo kręcił już cos, w dodatku w TVD też kręcił jakiś odcinek. Albo więcej niż jeden :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic