piątek, 17 lutego 2017

2x08 Sneak Peek #2

Zapraszam na mały fragment między rodzinką Lightwood z przyszłego odcinka:
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Alec:
Hej kolego, jak tam u ciebie?
Isabelle:
Bardzo za tobą tęskniłam.
Wyglądasz przystojnie.
Co tu robisz?
Maryse:
Alec, Isabelle
Dobrze widzieć was oboje
Isabelle:
Naprawdę?
Alec:
Izzy...
Isabelle:
Ponieważ ostatni raz, gdy tu byłaś odwróciłaś się od nas wszystkich, zwłaszcza od Jace'a.
Maryse:
Wykonywałam rozkazy.
Nie miałam wyboru.
Max ma wielkie wieści.
Powiedz im kochanie.
Max:
Zdałem mój ostatni test.
Jestem gotowy na moją ceremonię run.
Alec:
Gratulacje.
Isabelle:
W końcu wyćwiczyłeś swoje kopnięcie?
Max:
Tak i pokonałem dwóch instruktorów
Maryse:
Niestety wasz ojciec nie będzie w stanie wziąć udziału.
Więc Alec, jako najstarszy mężczyzna rodziny będziesz odpowiedzialny za imprezę Maxa.
Alec:
Co masz na myśli mówiąc, że taty nie będzie?
Maryse:
Jest związany z Oddziałem Specjalnym przeciw Valentine'owi w Idrisie.
Isabelle:
Nie mogę uwierzyć, że tata to przegapi.
Maryse:
Nie ma wyboru.
Wszyscy jesteśmy na najwyższym alarmie.
Szczególnie po tym co ten demon zrobił wam obojgu... i Jocelyn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Lydia Land of Grafic