niedziela, 19 lutego 2017

2x10 Zdjęcia promocyjne + opis

Kompletnie mi się zapomniało, ale pojawiły się zdjęcia finału 2A. Uwaga na spoilery!

 Więcej w rozwinięciu!


 Opis:

Kolejny atak na Instytut w Nowym Jorku. Valentine jest coraz bliżej zrealizowania swojego planu z użyciem Miecza Anioła. Nocni Łowcy muszą działaś szybko, aby uratować swoich bliskich i Podziemnych. W międzyczasie część Podziemnych ma swój własny plan na powstrzymanie Valentine'a i Clary staje się ich głównym celem.


Możecie uwierzyć, że to już niedługo finał? Gdyby nie ogrom nauki zajrzałabym do książek DA, by przypomnieć sobie wydarzenia z 2 części, ale może to i lepiej. Jak wiemy serial nie idzie ślepo za książkami, więc lepiej nie porównywać go do książki. 
Ciekawi mnie głównie wątek tej wizji. 

***

Piszcie co myślicie i jakie macie oczekiwania wobec finału 

7 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie, gdzie jest Alec. Widać, że Magnus jest zmartwiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób na Facebooku się nad tym zastanawia, ale to tylko część zdjęć, więc ja bym się nie martwiła. W końcu na zdjęciach z 9 odcinka jest, a Izzy też tu nie ma.

      Usuń
  2. A wiadomo kiedy 2B?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje czy na pierwszym zdjęciu na kanapie leży Dot?

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzieliście może zdjęcia z 9 odcinka? Ja widziałam i na pierwszym zdjęciu (i w sumie na kolejnych kilku też) Clary ma czarną dłoń!! I chyba Magnus próbuje jej zaradzić... Ciekawe o co z tym chodzi....? Może chodzi o to nie wywiązanie się z umowy krwi z tamtą czarodziejką która miała wskrzesić mamę Clary...?
    +widzicie jak na zdjęciach z 10 odcinka Magnus łapie za głowę Clary i Jace'a? Może tu będzie wstęp do dowiedzenia się prawdy że nie są rodzeństwem...? no i jeszcze ta Dot może pomóc coś w tej sprawie....
    Ach już nie mogę się doczekać odcinków tak strasznie zżera mnie ciekawość!!

    ~Karolina

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic