sobota, 22 kwietnia 2017

Oficjalne potwierdzenie 3 sezonu!

Hej, podczas wczorajszego Live'u obsada serialu ogłosiła oficjalnie, że pojawi się 3 sezon Shadowhunters.


Gdzieś pomiędzy pojawiło się trochę pytań na, które obsada odpowiadała, ale jakość jest opłakana, a ja niestety nie mam czasu zająć się tłumaczeniem, więc pozostawię was z tym wielkim newsem.

Podobał mi się sposób w jaki to zrobili i gdyby nie tytuł filmiku pewnie wszyscy nabraliby się na to, że 3 sezonu nie będzie. Dobrze zagrane.
Dodatkowo sezon 3 będzie liczyć sobie 20 odcinków!

1 komentarz:

  1. OMFG! 3 sezon Shadowhunters mający 20 odcinków? No lepiej być nie może. I'm so excited! Nic dziwnego, że trzeba będzie poczekać do 2018r., ale będzie na co. To, na co liczę najbardziej to oczywiście jak najwięcej Magnusa i Aleca. Bez Maleca moje życie już dawno nie miałoby sensu. No i oczywiście już nie mogę się doczekać 5 czerwca, czyli rozpoczęcia sezonu 2B. Licząc to wszystko, przed nami jeszcze co najmniej 30 nowych odcinków Shadowhunters. Nie ma takich słów, które mogłyby opisać moją wielką radość, gdyż w żaden serial ani film nigdy nie wkręciłam się tak bardzo jak w ten (a po raz pierwszy zwróciłam na niego uwagę przez Maleca, of course).

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic