niedziela, 23 kwietnia 2017

#CelebsReact [EDIT]

Ostatnio dość popularne stały się filmiki zawierające wszelkie reakcje, czy challenge (,,spróbuj się nie śmiać'', ,,jak zaśpiewasz to przegrasz'' itp.). W jednym z nich miała okazję wystąpić nasza obsada. W składzie: Emeraude Toubia, Matthew Daddario, Alberto Rosende, David Castro, Dominic Sherwood, Harry Shum Jr., Isaiah Mustafa i Alishia Wainwright podjęli się przygotowanych dla nich zadań. Zobaczcie jak im poszło!

Ps. Post został zedytowany, dziękuje za przesłanie linku do całego filmiku. Enjoy!
I: Reakcje na filmiki
II: Challenge: postaraj się nie zaśmiać:
Wygrał Isaiah
III: Zabawa: Kto to napisał?
IV: Challenge: Należy zrobić wszystko z listy z czymś dziwnym przyklejonym do ręki w określonym czasie
V: Beanboozled - obsada miała za zadanie zakręcić kołem i spróbować fasolki o danym kolorze, niektóre były smaczne, a inne nie koniecznie.

***

Dajcie znać co myślicie o tych dwóch filmikach, jak wam poszedł Challenge, zabawa, czy podołalibyście czwartemu zadaniu i czy mieliście kiedyś okazję zjeść fasolki wszystkich smaków!




3 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=bbfxVKOeV1s

    tutaj są wszystkie wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki mnie nie rozśmieszyły. Co innego reakcje obsady. Ale chyba najbardziej śmiałam się z Doma otwierającego paczkę zębami i fontannę cukierków? Chyba to były cukierki. Jadłam fasolki wszystkich smaków, aczkolwiek praktycznie zawsze miałam smaczne fasolki, z wyjątkiem brązowych - zawsze kiedy wylosowałam brązową, była to psia karma.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic