wtorek, 25 kwietnia 2017

Promo 2B

W końcu pojawił się zwiastun 2B. Zapraszam!
Tłumaczenie i analiza w rozwinięciu!

Jace:
Podziemni chcą zemsty.
To może być początek powstania.
Clary:
Ostatnia szansa, żeby zawrócić
Simon:
Tam gdzie ty pójdziesz pójdę i ja.
5 CZERWCA
Emeraude:
Nigdy wcześniej nie widziałam cię w Instytucie.
Sebastian:
Nazywam się Sebastian.
Raphael:
Nie ufam temu kolesiowi
Magnus:
Wypiję za to.
NAWET ANIOŁY
Valentine:
Twoja miłość do Clary będzie twoim upadkiem.
MAJĄ SWOJE DEMONY
Simon:
Czy wszystko jest dla ciebie rywalizacją?
Jace:
To nie rywalizacja, jeśli zawsze wygrywam.

Wygląda na to, że wydarzenia kończące 2A wywołają sporo konfliktów w Podziemiu.

Podejrzewam, że będą udawali się do Jasnego Dworu.
Podobają mi się efekty, ta niebieska poświata, widać, że ruszyli na przód z efektami, po tej bramie między wymiarami z 1 sezonu.

Simon cytujący przysięgę Parabatai, cudownie.
Jakoś teraz patrząc na tą dwójkę to wyglądają jak przyjaciele, ale to jest przed wyprawą do Jasnego Dworu, więc zakładam, że Climon nadal trwa. A, więc to pewnie ta niezniszczalna poświata friendzone'u, która nad nimi wisi.

Izzy nie wygląda tu najlepiej, ciężko stwierdzić, czy to moment w, którym poznaje Sebastiana, bo jej głos rozbrzmiewa gdzieś tam w tle, ale wydaje mi się, że jeśli już chcemy ten moment powiązać z Sebastianem to możemy założyć, że ten np. ją uratuje przed czymś i to jest scena po wielkim spotkaniu.

No i w końcu mamy, krótki fragment, ale jest.
Mi się podoba kreacja Sebastiana. I choć w książkach był mi on raczej obojętny to teraz odczuwam totalny fangirling.

Magnus ze swoją postawą nigdy mnie nie zawiedzie :D

Jace zachowuje się jak prawdziwy sarkastyczny, zapatrzony w siebie Jace,  tęskniłam za nim.
Ogólnie te momenty naszego trójkąta w najprawdopodobniej drodze do Jasnego Dworu wyglądają świetnie.

***

Dajcie znać co myślicie o tej zapowiedzi i oczywiście jak wam się podoba kreacja Sebastiana!

4 komentarze:

  1. Nareszcie się doczekałam!!! Kocham Sebastiana<3 Chociaż ta jego ulizana fryzura mnie nie przekonuję. Ale zobaczymy jak to będzie wyglądać później.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie! Ten sezon będzie najlepszy. Jace się poprawia. Sebcio ok. Nigdy nie zwracalam na niego wiekszej uwagi. Ten urywek miedzy Clace będzie elektryzujacy. Ciekawe co z Maleciem. Podobno ma byc coś smutnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Jace zachowuje się jak prawdziwy sarkastyczny, zapatrzony w siebie Jace, tęskniłam za nim.Ogólnie te momenty naszego trójkąta w najprawdopodobniej drodze do Jasnego Dworu wyglądają świetnie." Wytrwała wyjełaś mi z ust te słowa. dokładanie takie same odczucia mam na temat Jace'a. Już się nie mogę doczekać 5.06
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. SEEEEEEEEEEEEEEEEEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Cieszę się niezmiernie, że w końcu pokazali go w zwiastunie :D!!! Mi się on bardzo podoba, prawie jak moje wyobrażenie jego książkowej wersji (jest kilka różnic, ale i tak odwalili świetną robotę :D)
    Jace - jego wygląd mi nie pasi i nadal uważam, że powinni go zmienić, ale gra świetnie!, chyba nawet lepiej jak filmowy Jamie, który z kolei bardziej mi się podobał, bo bardziej wyglądał jak książkowy, ale liczy się gra, więc Dom wygrywa :P
    Pewnie pod koniec sezonu, albo w połowie 2B powitamy Clace :3
    Chociaż ja i tak czekam na Maleca ;3
    CZEEEEEEKAAAAAAAAAM NA SEZON :D W MOJE URODZINKI HAHAHA

    Pozdrawiam
    anielskie-dusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic