piątek, 16 czerwca 2017

2x13 Sneak Peek #2

Mam dla was drugi Sneak Peek. Dodałam w złej kolejności, ale ważne, że w ogóle dodałam. Aktualnie siedzę nad morzem rozkoszując się... pogodą (pada rozkosznie). Więc na Sneak Peeki wpadłam przypadkiem. Kompletnie zapomniałam o tym, że się pojawią. Cieszcie się, że jedyne co mi porządnie działa to Youtube. A, więc zapraszam!
Tłumaczenie w rozwinięciu!

Alec:
Gratulacje
Jace:
To powinieneś być ty. Powiedziałem jej to.
Alec:
Clave nigdy mi tego nie powierzy.
Chodzę z Podziemnym.
Jace:
Alec nie chciałem tego, przysięgam.
Alec:
Jesteś Herondale.
Przywyknij do profitów.
Jace:
Co się stało?
Clary:
Znaleźliśmy Rosegreen i Penmount martwe w Bowery.
Runy zostały wyrzeźbione.
Zupełnie jak Keytower.
Alec:
Penmount został wysuszony przez wampiry.
Jace:
A Rosegreen został przebity mieczem Faerie.
Clary:
To nie jest tylko samotny wilk. To więcej Podziemnych.
Jace:
Luke miał rację przez cały czas.
Podziemni chcą zemsty.
To może być początek powstania.

***
Fatalnie się ogląda, gdy musisz co chwilę zatrzymywać, bo przetłumaczyć dane zdanie. Wtedy skupiam się na tym irytującym głosie Clary i... okej w tym fragmencie jej głos był najbardziej irytujący. W momencie, gdy Alec powiedział ,,You are Herondale'' myślałam, że zaraz padnie ,,You need to get just to be scared of ducks'', czyli ,,Musisz przywyknąć do bania się kaczek''. Ci co czytali książki zrozumieją, mam nadzieję, że wspomną o tym w serialu. 

3 komentarze:

  1. Czyli Jace dostał jakąś posadę, a Alec jest zazdrosny. Nie dziwię się, w końcu babcia Herondale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pewnie będzie go obsypywać wszystkim co najlepsze, nagle się obudziła kochana babcia.

      Usuń
  2. Tag! Jace i kaczki 💕💕 Muaaah, a jednak czegoś się boi xD Mam nadzieję, że to pokażą! XDD

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic