sobota, 24 czerwca 2017

Inne Seriale #9

Sitcomy, sitcomy, sitcomy. Wszędzie sitcomy. Nawet nie zauważyłam jaką dawkę miłości do sicomów wlałam w tą notkę. Tak, więc między odcinkami postanowiłam wstawić kolejny post z moimi serialami do polecenia. Wszystkie te poniżej, jak, by to powiedziała moja była wychowawczyni, kocham miłością uwielbieńczą, a wredne łakome na kasę stacje postanowiły je skasować. Serio, dzisiaj cała notka o skasowanych produkcjach, które mimo wszystko warto zobaczyć.
Czekając na kolejny odcinek zapraszam na trochę luźniejszą notkę!
Tytuł: Dwie spłukane dziewczyny (Two Broke Girls)
Liczba sezonów: 6 (serial anulowany)
Sieć: CBS

Opis: Serial opowiada historię Caroline i Max, które przez splot wydarzeń zaczynają razem pracować i mieszkać. Max jest dziewczyną pochodzącą z ubogiej rodziny, aby się utrzymać pracuje na dwa etaty. Świat Caroline, wychowanej w najbogatszej dzielnicy Nowego Jorku, rozsypuje się jak domek z kart, kiedy jej ojciec trafia do więzienia. Dziewczyna zatrudnia się w knajpie na Brooklynie jako kelnerka. Max z początku podchodzi z rezerwą do egzaltowanej blondynki, jednak postanawia jej pomóc. Pomimo różnic, dziewczyny szybko znajdują wspólny język i zaczynają marzyć o otwarciu własnego biznesu.

Moja opinia: Serial przywodzi mi trochę na myśl seriale typu ,,Przyjaciele'' co jest dla mnie czymś bardzo pozytywnym. Miło się go ogląda i na pewno nadaję się na poprawę humoru. Niestety serial został anulowany po 6 sezonach, ale i tak go polecam. Warto go zobaczyć.

Tytuł: Baby Daddy
Liczba sezonów: 5 (serial anulowany)
Sieć: Freefom

Opis: To historia młodego chłopaka, który niespodziewanie zostaje ojcem małej dziewczynki. Jego była dziewczyna podrzuca mu dziecko pod drzwi i znika. Postanawia on je wychować z pomocą swojej mamy, brata, najlepszego kumpla i koleżanki, która się w nim podkochuje.

Moja opinia: Jak już wspomniałam wyżej uwielbiam tego typu seriale. W tym dodatkowo na ekranie pojawia się kilka znanych mi wcześniej aktorów. Serial zdecydowanie można uznać za lekki. Nie rozumiem czemu go anulowali, ale Freefom lubi podejmować złe decyzje.

Tytuł: Don't Trust The B- in Apt 23
Liczba sezonów: 2 (serial anulowany)
Sieć: ABC

Opis: Serial opowiada o June, dziewczynie z małego miasta, która przyjmuje ofertę pracy nie do odrzucenia i przeprowadza się do Nowego Jorku. Ma życie jak ze snu, do czasu, gdy jej pracodawca zostaje oskarżony o przekręty finansowe, firma kończy działalność, a ona ląduje na bruku. Szukając nowego lokum trafia na Chloe, współlokatorkę jedynie z pozoru idealną.

Moja opinia: Utknęłam na ostatnich odcinkach 2 sezonu, bo nie chce kończyć przygody z tym serialem. Myślę, że to kolejna z tych pozycji, której nie powinni podcinać skrzydeł. W tym wszystkim podoba mi się zestawienie dwóch głównych postaci, które są jak ogień i woda. 

***
Jak zwykle ciekawi mnie, czy ktoś z was ogląda jeden z tych seriali lub zainteresowałam go powyższymi propozycjami. Piszcie też jakie seriale oglądacie, potrzebuje jakiś nowych pozycji na wakacje.

10 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to zgodne z regulaminem, ale prowadzę bloga o Clace i może ktoś by chciał przeczytać opowiadanie o nich..

    http://lajonettamiloscnazawsze.blogspot.com/2017/06/one-shot-2-zycie-nephilm.html

    Jak coś to proszę o upomnienie, jeśli nie można tu podawać żadnych linków :)

    Co do seriali
    Całym serduszkiem kocham Violette
    Pamiętniki wampirów
    PLL
    Teen wolf
    Shitchers (?) chcę zacząć
    American Horror story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych co wymieniłaś to Violetta w mojej kwestii zdecydowanie na nie. Nie lubię hiszpańskich seriali, plus Disney to już dla mnie tylko wspomnienia :D
      Ale uwielbiam TVD, dopiero co skończyłam.
      PLL, chociaż już mnie męczy, dobrze, że się kończy.
      Z TW jestem do tyłu o sezon i jakoś nie mogę się przemuc, by obejrzeć, to przez tą Stydie, którą podobno na chama wepchnęli w ostatni sezon.
      Stichers jak na razie nie mam w planach, ale American Horror Story gdzieś głęboko w mojej głowie jakiś głos każe mi obejrzeć. Ale tvd obejrzałam to to też pewnie obejrzę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam/ałam i polecam:
    -Stitchers
    -Once Upon a Time (nie obejrzałam ostatniego odcinka finałowego sezonu, bo nie potrafię pożegnać się ze starą obsadą)
    -Sherlock (skończyłam)
    -Flash (skończyłam, czekam na nowy sezon)
    -Arrow
    -Emerald City (skończyłam-skasowany)
    -Skazany na śmierć/Skazany na śmierć: sequel (skończyłam)
    -Kroniki Shanary (skończyłam, czekam na nowy sezon)
    -Przygody Merlina (skończyłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stitchers nie oglądałam, ale widzę, że dużo osób poleca, więc może się zabiorę.
      OUAT oglądałam, ale już nawet nie pamiętam w, którym momencie znudziło mi się i przestałam. Ale podobno powstaje jeszcze jeden sezon bez połowy obsady. Chyba, że jestem do tyłu z newsami.
      Sherlocka kocham, ale zostały mi 2 odcinki, sama nwm czemu, ale jakoś nie chce mi się tego oglądać. Kiedyś oglądaliśmy to z klasą, a teraz jakoś nie mam chęci tak sama oglądać.
      The Flash też kocham, ale z nim też jestem do tyłu, ale planuje nadrobić, w końcu skoro wreszcie pozbyli się Iris to musze to zobaczyć.
      Arrow jak wyżej. Mam sporo zaległości jak widać.
      Emerald City, niby moje klimaty, ale nigdy mnie do niego nie ciągnęło, może dlatego, że skasowany. Jeden serial obejrzałam mimo tego faktu i musiałam żyć z faktem, że ucieli serial i po wszystkim.
      Kocham Prison Break, jak zobaczyłam we Flashu Colda to od razu się za to zabrałam. Tylko muszę obejrzeć ten najnowszy sezon.
      Ostatnich dwóch nie oglądałam, choć nad Merlinem myślałam. Bo to o tym Merlinie od Artura, nie? Coś mi się tak obiło o uszy. A nawet mam książkę o Graalu. Leży i się kurzy. Ale jest :)

      Usuń
  4. Lost girl, polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam
    PLL <333
    Pamietniki wampirów i The Originals
    Teen Wolf (jak na razie nie było dużo Stydii, zobaczymy jak to będzie w ostatnich 10odcinkach)
    Riverdale (z Colem Sprousem <3 właśnie kręcą 2 sezon)
    Stranger Things (jak ktoś lubi trochę si-fi i horroru, plus Millie Bobby Brown, młoda ale bardzo zdolna aktorka, skończyli kręcić drugi sezon)

    OdpowiedzUsuń
  6. O i Lucyfera dodam od siebie :) świetny. Kręcą trzeci sezon

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic