sobota, 24 czerwca 2017

Sneak Peak #3 2x14

Pojawił się fragment odcinka ze sceną Jace x Clary x Simon. Nie wiem jak wy, ale na właśnie ich scenę najbardziej czekałam. Tłumaczenie w rozwinięciu.

Tłumaczenie:
Jace: Co on tu robi?
Simon: Ja też cieszę się, że cię widzę. Dołączam do misji. 
Jace: Nie, nie dołączasz. Nie zostałeś zaproszony. 
Clary: Już mu to powiedziałam.
Simon: Ale wtedy zdałem sobie sprawę, że nigdy nie można mieć za dużo wsparcia. I już widziałeś moje umiejętności w walce.
Jace: Nie będzie żadnej walki. Jeśli skrzywdzisz kogokolwiek na Dworze Królowej, ona ma prawo skrzywdzić ciebie. To delikatna, polityczna misja. I będzie miała pewien urok (?).
Simon: Powinienem ci powiedzieć, że byłem wiceprzewodniczącym w 8. klasie i nie wygrasz głosowania bez uroku, więc...
Jace: Simon, to nie szkoła podstawowa. To sprawa życia lub śmierci. 
Simon: Czy ty byłeś kiedykolwiek w szkole podstawowej?
Jace: Faerie są piękne jak anioły i nikczemne jak demon i połączenie tych cech czyni je nieobliczalnymi. Wampiry, wilkołaki preferują atakować, ale Faerie, one chcą cię wykiwać, byś stał się swoim własnym zniszczeniem.
Simon: To trochę dramatyczne, nie sądzisz? Mam na myśli, czy Faerie nie są leśnymi hipisami którzy jedzą jagody i mrówki?
Jace: Myślałem tak samo o Kaelie.
Simon: I kto ocalił przed nią Clary?

I co sądzicie? Ja miałam nadzieję na większy konflikt i napięcie między Climon i Clace.
P.S. Mógłby mi ktoś przypomnieć, kto to był Kaelie?
-Martyna (martbook)


8 komentarzy:

  1. A Kaelie to nie była ta Faerie, która zabijała w poprzednim odcinku? :) W końcu Simon rzeczywiście uratował Clary przed nią.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaelie to Seelie, która na początku 2 sezonu sypiała z Jace, a w poprzednim odcinku zabijała.

    Dziękuję za tłumaczenie, tyle czasu się męczyłam z tłumaczeniem samemu *_* a potem odnalazłam waszego cudownego bloga <3

    Simon mnie już pomału wkurza.. Fajnie by było gdyby w serialu przyśpieszyli jego, można powiedzieć ostatnią scenę z 6 książki DA i by już nie przeszkadzał. Buahahaha!

    Nie no, fajnie by było xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź kim jest Kaelie. Nie widziałam jeszcze poprzedniego odcinka, dlatego nie skojarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, czy oni nic nie rozumieją. Jak Jace mówi "nie" to nie. Ale, że Clary nie zaczęła się martwić o Simona... Ale i tak czekam na Clace. Chociaż jak Simon odczepi się od Clary to przyczepi się do Izzy, a ja chcę mieć Rizzy❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy to zgodne z regulaminem, ale prowadzę bloga o Clace i może ktoś by chciał przeczytać opowiadanie o nich..

    http://lajonettamiloscnazawsze.blogspot.com/2017/06/one-shot-2-zycie-nephilm.html

    Jak coś to proszę o upomnienie, jeśli nie można tu podawać żadnych linków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że tak się nie stanie, ale... błagam zabijcie Simona.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Lydia Land of Grafic